Olumlu ya da olumsuz hangi yönde etkiledi? Ben küçükken çizgi film repliğinden etkilenmiştim hahaha Bakınız o replik "iyi bir çocuk olursanız şirinleri görebilirsiniz " repliği beni iyi bir insan nasıl olunur , iyi bir insan olmalıyım diye düşündürtmüştü. Neymiş efendim şirinleri görecekmişim 😂😂😂 Halen kulağımdadır bu söz ama bu sefer şirinleri görmek icin değil 😂😂😂Na na nanan na na nan naa 🎶🎶🎶
Bir replikten etkilenip hayatınızın bir parçası haline getirdiğiniz oldu mu? O replik neydi?
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak.. Hangi film bilmiyorum ama izlemiştim bi yerde..
Çok eski zamanlar tabiki. Bizim zamanımızda He-Man, Voltran, Yakari, Atom Karınca, Clementine gibi çizgi film karakterleri vardı. Ama iyiler kazanırdı. Replik hiç hatırımda değil.
Ama hayatımın anlamı, hayatmim düsturu, isterseniz replik deyin;İnsanlar içinde, İnsanlardan bir insan ol. Hz Ali (r. a.)