
Ama bunu isteyen herkes istediği kişi) kişileri anlamaz.
Nasıl bir duygudur bilir misin?

Bunun üzerine artık kafa yormayı bıraktım ben kendi adıma
çünkü ne yaparsam yapayım herkes beni anlamıyor
anlayan birisi bulduğum için şanslıyım.. yani son zamanlarda beni anlayan birisi var..
Bunu çok iyi bilirim. Onları yine anlıyorum, beni anlamamak istemelerinin altında almak istemedikleri sorumluluklar ve görmek istemedikleri sorumsuzlukları saklı.
Rab anlıyor ya.. Diğer insanlara ne hacet?
Eig için teşekkür ederim.
Rica ederim.
Yargılamak kolay ama anlamak zordur çünkü görünenin ötesine bakmak gerekir. Bu yüzden herkes herkesi anlamaz senin için özel olanlar anlayabilir ise anlamalı.
Cevap
4Cevap
Bilmem mi aman kırılmasın üzülmesin dediklerimiz en büyük acıları yaşattılar bize
O kadar iyi biliyorum ki😔
Empati çok önemli bacıı.
Işte tam olarak beni anlatan bir yazi
Bilirim bu yüzden anlamayı da bıraıyorum
Can acıtıcı.
Kötü bir duygu
Evet biliyorum. Bence bunu herkes biliyordur ama.
Evet biliyorum, hiç kolay değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?