Ben birisinin yanında ağlamaktan utanıyorum ve gizliyorum güçsüz hissediyorum kendimi...
Peki ya siz?


Çok ağlayan biri değilim aslında sadece bazı dönemlerde duygusal oluyorum.
O zaman da ağlamaktan çekinmiyorum.
Bu gizlenilecek ya da utanılacak bir şey değil benim için. Güçsüzlük olarak da görmüyorum.
Ben ağlarken gülüp, kahkaha atan biriyim çok tuhaf. Bundab dolayı oldukça insanların yanında ağlamamaya çalışıyorum insanlar manyak veya deli sanmasın diye
Kksdmglfhgj
Cevap
9Cevap
Bazen istemsiz oluyor ama o da ailemin yaninda. Kendimi kasmam aglayasim varsa aglarim.
Bir ara otobüseyken gozlerim doldu, yaslar akti. Gerci basimi egmistim ama şoför fark etmisti camdan bakmisti bana.
Çok insani bir durum ağlamak. Çok ağlamam ama ağlayacağım bir şey yaşamışsam, bir şeylere tanıklık etmişsem tutmam kendimi ağlarım
Sevmem kimsenin yanında ağlamak istemem. Yalnız başıma rahat rahat koyvermem lazım :))))
utanmaktan ziyade iq'su düşük oldugu icin cogu insanin zayiflik olarak goruldugu için ağlamam zaten nadiren ağlarım da orası ayrı konu
cümleye bak aqqq
Hdkgmsdflhkfdh ben anladım seni merak etme
ohhh sağ ol. d
Yor vel kam ksmfkldhdfh
Yanımda biri varken ağlayamam. Babamın cenazesinde sıkmaktan dişlerim kırılacaktı..
Başın saolsun :(
Utanmak değil sorun. Ağladığını görüp zayıf olduğunu düşünecek olanlara zayıf olmadığını göstermek için kalp ya da kafa kırmaya gerek yok
Çok ağlayan birisi değilim, ağlar isem gizlerim, dışarıya yansıtmam.
Hiç ağlamadım desem şimdi bana gülerler :D.
Ağlamadın mı gerçekten :D
Gerçekten ağlamadım doğarken belki ebe kucağında.
Ohaaa
Hakikaten babam bana lise yılına kadar bağırmış çağırmış bir insan değil tek çocuk faktörü.
Duygularımı dışa vurmam gardaş
Nödönnnn fkmshldgıhfk
Kablumbağa deden
Köblömböğö dödön
Ağzına sjsjjs
HNDJKASGNMDSKLHGFH
Utanmam fakat gerek duymam
Ömrüm ağlayarak geçti gizleyecek zamanım olmadı :D
Uzun süredir ağlamadım
Aglamiyorum ki gizlemeye calissam
Belli olmuo bazen ziril ziril aglarim
Genel olarak ağlayan biri değilim.
12 yıldır ağlamıyorum malesef
her gece ağlıyosun
@bilemiyorumartıkın her gece üzerimi örten senmisin yoksa
olabilir benimdir belki eheh
@bilemiyorumartıkın senin olman imkansız sen olsaydın şuanda başımda olurdun
kim örter seni benden başka
@bilemiyorumartıkın bugün örtme sarıl anlaştıkmı
anlaştık
Geçin özele dsmglfdjhfgk
Tuana fesat olmayın plizzzz 😂😂😂
Yok ya ne fesatı sdmgfdhj
Belli belli kaytan bıyıklı teyze kızı seni 😂😂
Ha?
Yaaaa öyle kalırsın 😂😂😂
Ağlayamıyorum :/
Gel ben seni ağlatıyım dsgfmsşlghfdhg
Gel gel konum atıyom gfmdkhfdj
Anneme dövdürtcem seni
Eminmisin bak
Annem fena döver dsmngkfdh
Küçükken çok dayağını yedim
O zamanlar korkuyodum kdmgdlzfjhgdf
Gel gel gel sdgkmdöj
Bişey derdim de dfknmhgsj
Hayırrrrrrr dflöhşgfk
Bakkkkkkkkkkk
Bi defa uzaklaştırma yedim zaten ikinciyi bu yürek dayanmaz dkmgdfsjjh
Ne biliyim ya
Yüooooo fkdhmflggj
Aferimmmmmmm
İstesem ağlayamam
Gizlerim
yalnızken ağlamaya çalışırım
Gizlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?