Kişilik & Karakter Seni şimdi arasam müsait olur musun? Müsait değilsen neden değilsin? skalongaa Takip Et Xper 1 Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Bir sohbet için şu an müsait olur musun? 🤔 Güncellemeler+1 yıl Bu arada sadece bilmek istedim... hiç kimseyi arayacak halim yok 😁😂😂😂😂😂 Güncellemeler+1 yıl Ya şimdi 😁😂😂 Seni şimdi arasam müsait olur musun? Müsait değilsen neden değilsin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
kur1ay35 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 73% +1 yıl tabiki müsait olurum.müsait değilsem çalışıyorumdur. 0 0 Yorumla
TekAşkBeşiktaş Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Müsaitim evde tek başıma boş boş uzanıp burada takılıyorum. 0 0 Yorumla
flortlukadam Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Pandemide ve yasakta musait olmayanda ne biliyim... 0 1 Yorumla flortlukadam +1 yıl Değişen bir şey olacağını sanmıyorum.. :D Yorumla
Sohbetsever41 Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl Ata sen ben müsaitim😊 0 7 Yorumla Sohbetsever41 +1 yıl Benben Yorumla skalongaa +1 yıl 😂 anladım anladım Yorumla Sohbetsever41 +1 yıl Aricnmi😊 Yorumla skalongaa +1 yıl Tabikide hayir 😄 Yorumla Sohbetsever41 +1 yıl Niyr😏 Yorumla skalongaa +1 yıl Sebebi şuki... sadece bilmek istedim o kadar.. burda hiç kimseyi belki bir kişi var onu ararım ama ondan hariç kimse yok 😃 Yorumla Sohbetsever41 +1 yıl Peki herksin birisi var Yorumla
AloneReber Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 459 cevap paylaştı. Derin temizlikteyim açamam aksama gel. 0 0 Yorumla
GaraGuru Takip Et Master Yaş: 36 , eic 96% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 973 cevap paylaştı. Ben hep müsait oldum da millet hep meşgul sanırım 0 0 Yorumla
Arleying Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 59% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 308 cevap paylaştı. Müsait değilim kimseyle muhatap değilim... 0 0 Yorumla
Uyedegilimben Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 33% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 404 cevap paylaştı. Değilim. Konuşacak takatim yok 0 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı. Değilim. Çünkü telefonlar konuşmayı sevmem. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Müsaitim ama fazla konuşmam 0 2 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Çok komiksin Yorumla skalongaa +1 yıl Teşekkür ederim gizli 🥷 Yorumla
RetroIronik Takip Et Guru Yaş: 38 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 374 cevap paylaştı. Aramayacaksın heyecanlandırma beni :P :D :D 0 1 Yorumla skalongaa +1 yıl Hahahahha 😁 Yorumla
akşam-yıldızı-7 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl çünki mutfaktayım 1 4 Yorumla skalongaa +1 yıl Ne yemeği yapıyorsun? Yorumla akşam-yıldızı-7 +1 yıl anneme yardım ediyom mercimek çorbası bana.. Yorumla skalongaa +1 yıl Afiyet olsun 😋 Yorumla akşam-yıldızı-7 +1 yıl teşekkürlerr sanada bir kase ışınlarım :) Yorumla
onestod Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 58% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 632 cevap paylaştı. Kahve içiyorum 0 2 Yorumla skalongaa +1 yıl Afiyet olsun 😊 Yorumla onestod +1 yıl Teşekkürler Yorumla
Erenkuvvet Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Olamam 0 1 Yorumla skalongaa +1 yıl Neden? Yorumla
enbuyuqkucuq Takip Et Xper 6 Yaş: 106 , eic 80% +1 yıl Pazar 0 1 Yorumla skalongaa +1 yıl Yani pazar hep müsait sin? Yorumla
acildurumçekici Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 734 cevap paylaştı. ben her zaman müsaitim 0 0 Yorumla
Umut_b Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Her zaman arayabilirsin ☺️☺️☺️ 0 1 Yorumla Umut_b +1 yıl Evet tabiki Yorumla
KayseriliNigga Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Yılan sevmiyorum 0 7 Yorumla skalongaa +1 yıl Derken? Yorumla KayseriliNigga +1 yıl Baya bildigin yılan sevmiyorum işte Yorumla skalongaa +1 yıl Ne alaka... soruma cevap değil bu.🤷♀️ Yorumla KayseriliNigga +1 yıl 2. Soruna cevap işte neden müsait değilsin demişsin Yorumla skalongaa +1 yıl Anlamadım... neyse 😊 Yorumla KayseriliNigga +1 yıl Ya çok saf birisin ya da salağa yatıyorsun 🤣 Yorumla skalongaa +1 yıl 🥺 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
tabiki müsait olurum.
müsait değilsem çalışıyorumdur.
Müsaitim evde tek başıma boş boş uzanıp burada takılıyorum.
Pandemide ve yasakta musait olmayanda ne biliyim...
Değişen bir şey olacağını sanmıyorum.. :D
Ata sen ben müsaitim😊
Benben
😂 anladım anladım
Aricnmi😊
Tabikide hayir 😄
Niyr😏
Sebebi şuki... sadece bilmek istedim o kadar.. burda hiç kimseyi belki bir kişi var onu ararım ama ondan hariç kimse yok 😃
Peki herksin birisi var
Derin temizlikteyim açamam aksama gel.
Ben hep müsait oldum da millet hep meşgul sanırım
Değilim canım istemiyor
Müsait değilim kimseyle muhatap değilim...
Değilim. Konuşacak takatim yok
Değilim. Çünkü telefonlar konuşmayı sevmem.
Müsaitim ama fazla konuşmam
Çok komiksin
Teşekkür ederim gizli 🥷
Aramayacaksın heyecanlandırma beni :P :D :D
Hahahahha 😁
çünki mutfaktayım
Ne yemeği yapıyorsun?
anneme yardım ediyom mercimek çorbası bana..
Afiyet olsun 😋
teşekkürlerr sanada bir kase ışınlarım :)
Kahve içiyorum
Afiyet olsun 😊
Teşekkürler
Olamam
Neden?
Pazar
Yani pazar hep müsait sin?
Müsait değilim dnndnd yapmam lazım
değilim
Müsait değilim kafa dinlemek istiyorum
ben her zaman müsaitim
Olabilirim
Her zaman arayabilirsin ☺️☺️☺️
Evet tabiki
Numaramı vermem 🙃
Biraz isim var sonra
Olurum
Araa
Müsaitim 😊
İşim var
Olurum cunku evde dinleniyorum
Bu nasıl soru
Yılan sevmiyorum
Derken?
Baya bildigin yılan sevmiyorum işte
Ne alaka... soruma cevap değil bu.🤷♀️
2. Soruna cevap işte neden müsait değilsin demişsin
Anlamadım... neyse 😊
Ya çok saf birisin ya da salağa yatıyorsun 🤣
🥺