Herkes neden çok güzel, başarılı ve zengin ben neden çok cirkin hiçbir başarı elde edememiş ve fakirim ?

Sizce böyle düşünmek kötü mü, yanlış bişey mi yani sadece ben mi böyle düşünüyorum. Kendimi bildim bileli fakirim, hiç arkadaşım yok, hep okula giderken bugün insanlardan nasıl kacicam diyerek giderdim simdi de dışarıya çıkarken diyorum çalışmak istesem iş yok okumak istesem okul neyi tutsam elimde kalıyor ne yapacağımı bilemiyorum. Artık nefes alamıyorum
Herkes neden çok güzel, başarılı ve zengin ben neden çok cirkin hiçbir başarı elde edememiş ve fakirim ?
Cevapla