Herkes nasıl bu kadar zengin, ben niye hep fakir muamelesi görüyorum?

Ortamda yok şu telefonu aldım. Yok apple Watch aldım.

Biz ikinci evi aldık.

Sürekli para dönüyor. Sen konuşmayınca fakir muamelesi yapıyolar. Ama bu her yerde öyle. Dışarı çıkıp hava alsam zorbalaniyorum resmen.

Herkes nasıl bu kadar zengin, ben niye hep fakir muamelesi görüyorum?
Cevapla