Ortamda yok şu telefonu aldım. Yok apple Watch aldım.
Biz ikinci evi aldık.
Sürekli para dönüyor. Sen konuşmayınca fakir muamelesi yapıyolar. Ama bu her yerde öyle. Dışarı çıkıp hava alsam zorbalaniyorum resmen.
Ortamda yok şu telefonu aldım. Yok apple Watch aldım.
Biz ikinci evi aldık.
Sürekli para dönüyor. Sen konuşmayınca fakir muamelesi yapıyolar. Ama bu her yerde öyle. Dışarı çıkıp hava alsam zorbalaniyorum resmen.
Bu dediğin şey bendede var her kes zengin ben neden fakirim algısı aslında eskisi kadar çok fakir aileler ciddi şekilde kalmadı ama yine de her kes zengin değil ortalama yaşam sadece çoğalıyor ama fiyat artımları yüzündende orta seviyeli aileler bile zor geçinir
Emin ol gerçek milyonerler asla sosyal medyada takılmaz takılan da aile parası ile takılır
İkinci evi alıyor. Ama milyoner değil
Başka bişey olmali
Her kes böyle olamaz işte hemde ne biliyon ki tek başına alıyor belki yardım eden var ya krediye alıyor benim sınıf arkadaşlarım çoğusu iPhone 17 var ellerinde ama aileleri zengin değil
Tabi gerçek zenginler var ama 3 4 evi olan kişi zengin değil belki gelecekte evleri satıp büyük iş kurarsa ola bilir
3-4 evi olması da enterasan.
Biz bir evi alamadik
Zamanında vardır bir-ikimi şimdi ekonomik kriz ciddi boyuta ulaşırsa o evleri satıp zengin yaşaya bilir
Gerçekten zengin olanların sosyal medyayı kullandığını pek görmedim. İhtiyaçları yok.
Sosyal medya, bizler gibi orta sınıfların kahvehanesidir. Bu mecradaki kimse kimse kendini burjuva sanmasın 😂
Herkes zengin değil zengin gözüküyorlar bu zamanda zulüm zorbalık ve gayrimeşru zengin oluyor çoğu insan çalışmayan insan karın tokluğuna yaşamaya mahkum
Peki nelerine guveniyolar
Nasıl kolay yoldan kazanıyorlar
Bunun sonu da ciddi ama
Ailem beni böyle şeylerle çok korkutuyor
Buna çok benzer şeyleri danışanlarımdan sık duyuyorum 😔 Telefonu, saati, ikinci evi anlatanların çoğunun da kredi, borç, taksit içinde yüzdüğünü bilsen şaşarsın 🙂 Görünen para her zaman gerçek zenginlik değil.
Sen kendi oyununun kurallarını yaz. Finansal özgürlük havalı görünmekten çok daha değerli 💸 Kendine alan aç, ufak da olsa birikim ve hedef planı yap. Gerçek güç sessizdir 😉
Cevap
3Cevap
fakirim ben.
Bırak öbür tarafa götürsünler
Ben de fakirim çok takma
Alakası yok. Artık psikolojim bozuldu. Her şeyi farklı algılıyorum.
Derslerime de çalışamıyorum
Bilmiuorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?