Karakter olarak ruh olarak cok shvtl biriyim rol yapmaktan bıktım ama mecburum neden mi?

Ortaya çıkarsa hiçbir erkek evlenmez benimle ama maalesef yapı olarak doğuştan azgn bir yapım var ağırbaşlı hanımefendi gibi davranıyorum bu yüzden ama hepsi rol ortaya çıkmasın diye böyle bir karakter oluşturdum kendime
Güncellemeler
+1 yıl
Geleceğimi düşünmek zorundayım çünkü
Güncellemeler
+1 yıl
O yüzden tutuyorum kendimi yapmıyorum ağzımdan çıkana bile dikkat ediyorum rol yapmak zorundayım işte belli edersem baştan çıkarırlar
Karakter olarak ruh olarak cok shvtl biriyim rol yapmaktan bıktım ama mecburum neden mi?
Cevapla