Ya pek onemli birsey degildi. Ilk defa bir kizdan hoslandim gibi oldu, cekingenligim yuzunden soyleyemedim yanlis anlar diye vs cunku 1 sene arkadas/dosttuk sonra baskasi kapti iste... Ama artik ayrilar bundan 99% eminim ama bosver zaten o gun bugun gorusmuyom, artik etkisinde de degilim kurtuldum, onemi yok...🤷♂️😏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Aşka veya sevgiliye karşı asla korkmadım. Sevgi mi hislerimi hem söyledim hem de hissettirdim..
Çekindiğim oldu. Çok sevince gidiyorlar çünku
Söylemeye korktuğum yok ama herkes gibi kimsenin bilmesini istemediğim şeyler var diyelim
😂😂cidden yok sakladığım var ama korkular anlık oluyor mesela annem tatlı yapmıştır kim aşırmışımdır azcık soylemeye kokmuşumdur öyle şeyler yani.
Var ama artik is isten gecti soylemek istemiyom artik, yani "vardi" demek daha dogru olur...
Neydi peki
Ya pek onemli birsey degildi. Ilk defa bir kizdan hoslandim gibi oldu, cekingenligim yuzunden soyleyemedim yanlis anlar diye vs cunku 1 sene arkadas/dosttuk sonra baskasi kapti iste... Ama artik ayrilar bundan 99% eminim ama bosver zaten o gun bugun gorusmuyom, artik etkisinde de degilim kurtuldum, onemi yok...🤷♂️😏
Üzüldüm ağa..
Iste boyle. Senin olmadi mi hic
Olmaz olur mu?
Ama soylemek istemiyorsun sanirim...
Söylerim de uzun yani.. ama seninki gibi açı bi hikaye
Anladim, uc bes ordan burdan anlatmak istersen anlatirsin tabi.
Biz ne zaman mutlu olacaz ki acaba cok merak ediyom🥺😔
Tkp et istersen dertleşirsin
Peki ediyom
Sövmek geliyor içimden sadece.
Kimi
şükür yok, inşallahta olmaz
Bir kisi icin cok geç kaldim zamaninda 😔
Hayır yok
Çoookkk var sürüsüne bereket
Azz önce okuduğumu yaşamak isterdim
İtiraf etmek isterdim
Ne okudun
Bunu bi mesajla söylesem
Burda anlat gizli ol anlat utanıyorsan
1 experim o yüzden gizli olamıyorum ama söylemeyi isterim çok
var birsürüüüü
Hayır yok
Yok, hayır.
Yok.
hayır bir şey yok
Şimdilik yok
İnanın ki yok
Şükür yok