Selaaam yorgun, hayattan sıkılmış KS üyeleri 😌🥳 İçinizde fırtınalar koparken ne yapıyorsunuz? Ben gevşek gevşek ojemi sürüp, saçıma maskeler yapıp, çayımı yudumluyorum👯☕

💅


genelde müzik dinlerim, unutmami ruh halimi değiştirmede yardımcı oluyor, ama huzur istersem deniz kenarında yürüyüşler yapmak orman gezintileri beni rahatlatan ekstra şeyler..
teşekkür ederim, iyi geceler bu arada🌙
Cevap
13Cevap
Hiçbir şey yokmuş gibi davranabiliyor ve normal bir şekilde hayatıma devam edebiliyorum. Değişen bir şey olmuyor yaşantımda. 😕
Bilgisayar oyunlarıyla kafa dağıtır fenerin maçı varsa belki maç izlerim.
Bakım yapıyorum ojemi sürüyorum kıyafet sipariş ediyorum ahahah
Param kalmıyor resmen yav
90lar türkçe pop açarım sonra da bi kahve yaparım ikizim
💜
Yürüyüş yapar, oyun oynar, kulaklığımı takar müzik dinlerim.
Kimseye huzur vermem, olay çıkartırım.
Sakinleşmeye çalışıyorum
Kitap okuyorum ya da müzik dinlerim
Arada bulmaca çözerim.
rüzgar panelleri kullanıyorum
icimde hic firtinalar kopmadi..
Kum torbasını pataklıyorum
Ormanlık alana gidip kafa dinliyorum
Mesaj bile atamiyorum ne fırtınalar kopuyor bir bilsen :/
Oyun oynuyorum
Ben spor yapıyorum
Olmazsa olmazım 🙂
😌🙂
Alkol alırım geçer
En azından fazla düşündürmüyor diyelim😊
Bakım yapıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?