Sayi takıntısı, ölüm korkusu, anksiyete bozukluğu?

merhaba buraya yazmaktan başka çarem yok lütfen yardım edin.. direk konuya giriyorum 24 yaşındayım, ben küçükken annem ile babam olaylı bir şekilde ayrıldılar bu süreç küçükken beni çok üzdü yipratti.. Kavgalı olaylar oldu ev basmalar vs.. Daha sonra bende tuhaf tuhaf şeyler baş gosterdi. Aklımda kalanlar mesela gece uyumadan önce dua etme zorunluluğu hissediyordum ama içten geldiğinden değil hocam takıntı gibiydi. Daha sonra çok saçma ama ortaokulda sinifimda bir kız vardı ders başlarken o kızın saçına bakmazsam başıma kötü bir olay gelecek diye kaygilaniyordum.. Evet çok saçma ama anlam veremiyordum. daha sonra bu tarz çok değişik ve saçma takıntım oldu mesela babannemlere giderken mutlaka onların ziline basmadan önce karşı komşunun kapısına dokunuyordum. Bunları kimseye belli etmeden gizli yapiyordum. Bunun gibi daha çok var.. Daha sonra asıl hayatımi zehir eden süreç başladı hocam buda ölüm korkusuydu, sürekli ölümü düşünüyordum huzursuz oluyor hicbirseyden zevk alamıyordum. Arabalara meragim vardı kendi kendime ölümden korktugumdan acaba kaza yapıp ölürmuyum şöyle olur mu böyle olur mu diye düşüncelere girdim. Bu olaylar olduğu sırada 15-16 yaslandirindaydim. Ve daha sonra bir sayıya takıntı yaptım 26 sayısı.. Bu rakamı yazarken bile huzursuz oluyorum. sanki sürekli bu sayı özellikle karşıma çıkıyor gibiydi yani saate bakıyorum bu sayı. Sonra ben bunu ölümle bagdastirdim zaten takıntım olduğu için.. Dedim ki acaba doğa üstü bir güç bana mesaj mı veriyor ben bu yaşta ölecek miyim? inanın geceleri ağlıyordum çok kotuydum hala kötüyüm bu sayıya odaklandım hep karşıma bu çıkıyordu.. Herşey de bir mesaj bir anlam arıyordum.. Ama bir ara yaklaşık 1 sene kadar geçti hocam bu olay yani 26 sayısına odaklanmamaya başladım sanki nasıl söylesem sanki karşıma çıkmıyordu. Kendi kendime bazen aptal kafam bosuna kendine eziyet etmişsin bile demiştim o kadar rahattım. Bana aksiyete bozklugu teşhisi kondu ama içim yinede rahat değil acaba bu sayı bana doğa üstü bir güç tarafından Mesaj mı verildi diye dusunmede edemiyorum. Bunların haricinde değişik çok saçma takintilarim da var mesela cebimde bir karton parçası var anlamsız bir sey onu atamıyorum kötü bir şey olacak düşüncesiyle bunun gibi 100'lerce var arkadaşlar takıntım
Sayi takıntısı, ölüm korkusu, anksiyete bozukluğu?
Cevapla