Olur olmadık hadiseler karşısında, kendinizi yalnız hissettiğinizde, çıkmaz bir sokakta, en çaresiz anınızda kimdir dayanağınız, sana güç veren o el kim' e aittir?
Senin en büyük dayanağın ne? Ne'ye ve kim' e güvenirsin?
Şu dünya hayatında dayanıp güvendiğim, derdimi paylaştığım, beni yargılamadan kınamadan dinleyen, hatalarımı yüzüme vurmayan, her ân benimle olan sadece Allahû Teala var. Onun haricinde ailem ve dostlarım olsa da, yine benim tek sığınağım Rabbimdir.
İlk önce Allah tabi ki. Ailemin ve kimsenin elinin uzanamadığı yerde o var çünkü. Onun dışında maddi ve manevi olarak ailem. Daha sonra sevdiğim yakın olan insanlar. Ve bunların arka planında içimdeki güç aslında büyük dayanaklarımdan biri. O güç olmasa yıkılırım çünkü.
Maddi dayanağım yok, kendim yapıyorum ne yapıyosam. Manevi olarak da beni destekleyen annem ve ablam var. Ablamla özelliikle arkadaş gibi hemen hemen her konuda konuşabiliriz. Kendisi de benim gibi akademik konulara pek meyillidir. Desteği muazzam seviyede.
Allah'u Teâlâ'dan başka kimse yok herkes birgün gider herkes illa bir olay karşısinda arkamdan kaçar gider ama Rabbim beni hiçbir zaman hiçbir zorlukta birakmaz..
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bırakmasın da inşaallah. Yüreğine sağlık kardeşim.