
Sizce eğlencesine de olsa yaptığımız kişilik/karakter testleri kişiliğimizi belirlememizde ne kadar yardımcı?

Oldukça gereksiz olsa da sanırım teste göre değişen bir değişkenlik söz konusu olur. Ayrıca kişi neden kişiliğini bilmesin ki.. Olaylara, durumlara, duygulara ve daha bir çok olguya vereceği tepkileri ezbere bilmiyor, hangi olayın onu ne kadar mutlu, üzgün, sinirli, gergin edeceğini de kestiremiyorsa; kişi dengesizdir. :D

Sonuç olarak hayatımızın her döneminde, durumunda, saniyesinde birileri yanımızda olmuyor. Çoğu acıyı, mutluluğu veya hüznü (kısaca duyguları ve olayları) tek başımıza geçiriyoruz ve bu da kişinin kendini tanımasına gayet yardımcı bir durum. Yani bu testler genel olarak gereksiz şeylerdir.
teşekkürler <3
Ricalar 🖤
Ayrıntılı olarak hazırlanmış bazı bilimsel testler kendimizi tanımada faydalı bence. Basit sorulardan oluşan eğlence amaçlı hazırlanmış testlerin bir faydası yok.
Cevap
1Cevap
Kişilik testlerine eğlencesine katılıyorum çoğu kez yönlendirici olabilir ama kişiliğimizi bilmemize çok katkılı olduğunu düşünmüyorum.
Yol gösterici ama ciddi manada bir yardımını görmedim ben
Paralı olan düzgün testler yol gösterici onun dışında abuksubuk testler değil tabikide
Bazı testler yardımcı neyi sevip sevmediğimi karakteristik özelliklerimi tam olarak doğru biliyo ama kaliteli test olması şart
Doğruluk payı var ama çok değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar