Sosyal fobim oluşmaya başladı sanırım ne yapıcam?

Son sınıfım üniversite bahar dönemi açılıyor büyük ihtimalle ama hiç istemiyorum sınavlarda kopya çekmek için değil zaten çalışıyorum ama sınıftakilerle görüşesim yok yakın arkadaşlarımla bile konuşasım gelmiyor hem yalnız hissediyorum kendimi ama hemde konuşmak istemiyorum kimseyle iyiyim böyle ne yapıcam bilmiyorum sosyal fobi oluşmaya başladı nasıl kurtulucam😔
Sosyal fobim oluşmaya başladı sanırım ne yapıcam?
Cevapla