Cinlere inaniyor musunuz ve korkuyor musunuz?

Ben çocukluğumdan beri hep korkmayi ögrendigim için eskiden cok korkardim. 1 yil önce kabuslar görmeye başladım tipki gördüğüm kabuslar gibi depremler ve salgın oldu. Sonra anladim ki beni korkutmak değil uyarmak istemişler. Sonucta onlarda bi varlık ister tepemde dikilsin ister karsimda otursun umrumda değil. Kendi hallerinde takılıyorlar işte. Ayni frekansta bile değiliz korkmaya gerek duymuyorum bu yüzden.
Cinlere inaniyor musunuz ve korkuyor musunuz?
Cevapla