Sanki ben ben değilmişim gibi davranıyorum istemim dışında biri beni kontrol ediyormuş gibi?

Neden böyleyim böyle hisseden var mı mesela kendi beğendiğim istedigim şeylere yönelmiyorum olması gereken gibi davranıyorum sanki hayal aleminde yaşıyormuşum gibi geliyo, anda kalamıyorum anın tadını çıkaramıyorum
Sanki ben ben değilmişim gibi davranıyorum istemim dışında biri beni kontrol ediyormuş gibi?
Cevapla