Aslında içimde sanki başka biri var ama dışım başka biri gibi, nolucak bu hâlim?

Ben tam ben değilim sanki. İçimde özgür bi kadın var ama dışarıdan böyle kendimi sınırlamam gerekiyormuş gibi. Özgürce kendi istediğim biri gibi davranmayı isterdim. Su sıra kendimi hayatımı bütün benliğimi sorguladığım bi dönemdeyim

Aslında içimde sanki başka biri var ama dışım başka biri gibi, nolucak bu hâlim?
Cevapla