Yapmadığınız bir şey ile veya olmadığınız bir kişilik ile suçlandığınızda kendinizi ispatlamaya çalışıyor musunuz, yoksa sessizliğinizi koruyor musunuz?
Size yapılan suçlamalara karşı sessiz kalabiliyor musunuz?
Suçlama benim hayatımı kötü anlamda etkileyen bir suçlama ise susmam ama tabi her ne kadar kendimizi savunsak bile karşıdaki kişinin dediği dedik ise susarım yormam kendimi çünkü susmak kabullenmek değildir bazen susmak bir cevaptır.
Bunun ima edilmesi bile beni çileden çıkarmaya yetiyor. İsnad edilen suçlamaların geçerli bir sebebi, bir dayanağı olmalı. Aksi durumda olur olmadık itham ve suçlamalar karşılığında sinirlerim bozulur ve kırıcı olabilirim. Sessiz kalmam mümkün değildir.
Kendimi ispatlamaya çalışmam. Bana yapılan bir suçlama, haksızlık varsa sadece söyleyeceğimi söylerim ve susarım. Ekstra çaba içine girmek beni daha çok yorar. Anlamayacak insanlara da kendimi ispat etmek yersiz bir davranış olsa gerek.
Bana eğer suçlama yapılmışsa ve ben burada haklıysam asla sessiz kalamam.😡😡😡Hakkımı sonuna kadar savunmaya çalışırım. Haksızsam, bunu anladıysam ve bundan kesinlikle pişman kaldıysam sesimi çıkarmam.🤐🤐🤐
Önce dinlerim anlayınca tamamını iyice anlatsın diye beklerim. Ben de o sıra paraşüt, sörf, snowboarding manzaralı bir yerde eğlenirken ne denesem diye burada hayal ederim. Konuşması bitince durumu acılarım. Doğrusu neyse onu söylerim. Anlarsa anlar doğrusunu. Anlamıyorsa o ufak taneciğide atar, susarım. Gerek yok iyice beynimi durdurmak istemem onla konuşmak için
Haklıysam asla asla asla ve asla susmam sonu ne olursa olsun hiç umrumda olmaz ölene kadar konuşabilirim hakkımı sonuna kadar savunurum duymayanın gerekirse kulağını deler yine duyururum 👍🏻🌼
Sessizliğini korumak en doğru ve güzel yaklaşımdır. Çünkü suçlama genelde cahil insanlar tarafından yapılıyor ki böyleleri ile laf dalaşına girmektense hiç konuşmamak en güzeli.
Ağrı kesici içmene rağmen ağrı geçmiyor mu yoksa hiç ilaç içmedin mi? Daha ilgilenmedim ama bildiklerimi sana aktarmak için rahat uyku gece geçir diye soruyorum.
Kişiliğimin aslında böyle olmadığını savunan birini umursamam, bilen biliyor der geçerim ama haksız yere suç atarsa biri, o insanın hayatını zindan etmeyi ve doğruları herkesin görmesini sağlamayı da iyi bilirim..
Çoğu zaman sessizim ama genellikle ilk kendimi anlatmaya başlarım işe yaramadığın da özür dilerim (eş değer bir şey ler derim) uzatınca sadece dinlerim (Uzun yorum yazmayı bırakmam gerek Alo 187 uzun yorum bırakma hattı mı?)
Sessiz olurum. Bir ara çok sinirlenmiştim. Sinirlerim tepeme çıkmıştı ki, arabamızı götürmüş olsaydım, arkadaşım suçlu olduğu halde bana attığı suçlamalara katlanamayarak korkunç trafik kazası yapacaktım. Hızla gelen TIR'ın önüne fırlayacaktım.
Bu çok zor bir durum. Kendini kanıtlayamadıkça daha da zorlaşıyor. Ben ispatlamaya çalışırım genelde. Ama en nihayetinde karşımdaki insanın neye inanıp inanmayacağı onun bileceği iştir. Bana inanmamayı tercih etmişse, o insan gözümden düşer.
Sessiz kalınmamalı bence, bu sefer de daha kötü suçlamalarla gelebilirler, her şeye sessiz kalınmaz özellikle yapmadığımız bir şey için suçlandığımızda.
sessiz kalmakta gerekir ama bazen, cunku bazi suclamalari konusarak degilde zamanla gelismelerle cevaplamak daha ikna edici olur derdini anlatmaya calistigin kisilere karsi
Hele bak hele attığı parçaya bak sanki partideyiz toplu derin yolculuktayiz ya zirve atıyorsun o kafalar geçti bitmek üzereyim tazelemicem biraz daha dusur 😂😂😂
İlk okulda sınıfımdaki kızlar tarafından yapmadığım şeyler hakkında suçlanmıştım. Karakteriniz ne kadar iyi olsa da kızlar bir insanın kafasını kolayca bulanıklaştırabiliyor.