Geçmişten günümüze gelen kadın/erkek herkesin yaptığı en çok kullanılan iletişim şekli DEDİKODU. Peki bu dedikodular sizin hakkınızda olsaydı (olumsuz biçimde) ne tepki verirdiniz?
Hakkınızda dedikodu yapıldığını öğrenseniz ne tepki verirdiniz?
Evet bazı ergen arkadaşlar var sitede dedikodu yaptığını söylüyor ama karakterli karakterli de yazıyor birde fenomen arkadaş :D Fenomenleri örnek alalım sayın yönetim
Görüşün birinde bahsedilmiş; reklamın iyisi kötüsü olmaz. 🤪 Hakkımda dedikodu yapılıyor zaten ve eminim ki benim kulağıma çok azı geliyor. 😄 Ben umursamam, güler geçerim en fazla.
Umruma bile katmazdım. Hiç duymamış gibi hareket ederdim. Başkalarının ne dediğinin hiç bir önemi yok. Benim onunla bununla ne ilgim alakam var ki? Benim hakkında dedikodu yapsın.