Kalbinin temiz olduğunu bildiğim aramızın bozuk olduğu arkadaşıma yazdım tekrar konuşmak için. Hata mı ettim sizce?

Bu insana -güya ortak bir arkadaşımız- onun arkasından konuştuğumu söylemiş. Ben böyle bir şey hatırlamıyorum dedim. Bana ortak arkadaşımızın kim olduğunu da söyleniyor. Sizce ne yapmalıyım
Kalbinin temiz olduğunu bildiğim aramızın bozuk olduğu arkadaşıma yazdım tekrar konuşmak için. Hata mı ettim sizce?
Cevapla