İnsanlar neden açıksözlü olmak ile kalp kırırak patavatsız olmak arasındaki ince çizgiyi fark etmez?

İnsanlar neden açıksözlü olmak ile kalp kırırak patavatsız olmak arasındaki ince çizgiyi fark etmez?
Açıksözlü olmak ağzınıza geleni tartmadan ölçmeden söylemek anlamına gelmez. Bir durumdan ya da herhangi bir kişiden bir hareketten rahatsızsanız karşınızdakini kırmadan incitmeden de belirtebilirsiniz aksisi insanın ruhunu zedeler.. Günümüz insanı ne yazık ki bunu açıksözlü olmak dobra olmak olarak algılayıp kendilerini dobra olmakla savunurlar karşıdaki insanı da kırılgan alıngan olarak görürler halbuki bu alınganlık değildir bu insanoğlunun unuttuğu İncelik , zariflik , kalp kırmaktan korkma hâlidir..

Kelimeleri kalp kırmak için değil gönül inşa etmek için kullanmanız dileğiyle..🌺
İnsanlar neden açıksözlü olmak ile kalp kırırak patavatsız olmak arasındaki ince çizgiyi fark etmez?
Cevapla