Oscar Wilde der ki ;''İnsanın kendisiyle yüzleşmeye yüzü yoksa, başkalarının hatalarıyla oynar durur.'' sözüne katılıyor musunuz?

İnsanın kendisiyle yüzleşmeye yüzü yoksa, başkalarının hatalarıyla oynar durur.
Oscar Wilde der ki ;İnsanın kendisiyle yüzleşmeye yüzü yoksa, başkalarının hatalarıyla oynar durur. sözüne katılıyor musunuz?
İnsanlar kendi hatalarıyla yüzleşmemek için sürekli başkalarının hatalarını ısıtıp kendi önlerine seriyorlar. Bu sadece o insanların kendilerini avutma sebebi ve sorunlarını göz ardı etmekten başka bir işe yaramıyor.
Oscar Wilde der ki ;''İnsanın kendisiyle yüzleşmeye yüzü yoksa, başkalarının hatalarıyla oynar durur.'' sözüne katılıyor musunuz?
Cevapla