Asla sıradan olmamı beklemeyin. Çünkü ben, 'BEN' olabilmek için çok bedel ödedim. Bu soz nasil sizce?

Asla sıradan olmamı beklemeyin. Çünkü ben, 'BEN' olabilmek için çok bedel ödedim...

Bu soz nasil? :)
Diyelimki benim facebookuma geliyorsunuz ve bu sozu goruyorsunuz:) Ustelik beni tanimiyorsunuz ne dusunurdunuz?

Cok merak ediyorum :)
Asla sıradan olmamı beklemeyin. Çünkü ben, 'BEN' olabilmek için çok bedel ödedim. Bu soz nasil sizce?
Cevapla