Yaradılış olarakta hepimize irade verilmiş ama bazı konularda genlerimize istemesekte çekiyoruz. Sizce bir insanın hırsızlık yapması ya da sapık olması vs vs genleriyle alakalı olabilir mi? Yani genlerin bundada etkisi var mıdır?#meyveliseda🕺
Sizce bir insanın kötülük yapmasına genleri mi sebep olur?
Hayır bu sadece suçu başkasının üstüne atmak olur. Rabbim bu aklı boluna vermemiş, doğruyu yanlışı ayırt edebilir ve bazı şeylere dur diyebiliriz. Ama kolaya kaçan insanlar kendilerini böyle avutuyor. Hepimiz sabi yani günahsız olarak doğarız ama sonra bir şekilde günaha bulanırız. Seçimlerimiz bizi biz yapan etkenlerdir. Ve en nihayetinde de ameller niyetlere göredir. Niyetimizi temiz tutmaya bakalım. Hayırlı akşamlar.🍀
Genelde mutsuz insanlar kötülük yapar. Kendileri mutsuz oldukları için başkalarının da mutlu olmalarını istemezler.. Genlerle ilgili olduğunu pek zannetmiyorum
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
yo hayatı dört dörtlük olan insanlarda hırsızlık sapıklık yapabiliyo?
Hayvanlar için geçerli olabilir ama bizi hayvanlardan ayıran özellik Özgür iradeye sahip olmamız. Ruha sahip olan varlık akıl ve vicdandan oluşan bir bilince sahiptir. İstediğini seçme kabiliyetine sahiptir.