Ben senelerdir eve kapalı yaşıyorum evden hiç dışarı çıkmıyorum gençliğim tamamen evde geçti hayatım eve kapalı asosyal işsiz yalnız geçti geçiyor en güzel yaşlarım eve kapalı yaşayarak geçti dışarıyla hiçbir alakam olmadı hâlâ yok
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bu siteye ilk geldiğimde 17 yaşındaydım ve seni ilk o zaman görmüştüm. Evde durmaktan sıkılmıyor musun abicim çık dışarı gez😀
Ben 24 yaşından belli buradayım 8 sene olacak senelerdir böyle soruyorum hâlâ aynıyım gençliğim eve kapalı geçti hep sıkıldım bunaldım ama çıkamadım hâlâ çıkamıyorum
Dışardan mı korkuyorsun anlamadım
Evet
neden korkuyorsun
Dışardan korkuyorum agorafobi sosyalfobi çekingenlik özgüvensizlik var
Bir besleyen temizleyen bakan olduğu sürece de dışarı çıkmaya çalışmaya gerek duymayacaksın zaten
Ne alaka sosyalfobi agorafobi çekingen kişilik bozukluğu var bende
Farkındayım ve bu terimleri bilen biriyim. Benim işaret ettiğim ihtiyaçların mecburileşmediği sürece bunlardan kolay vazgeçmeyeceğindir
Sorumsuz olduğumu biliyorum hayata karşı zayıf güçsüz olduğumun da farkındayım
Sende çok duyulmayan prens sendromu var , malum prensler kendilerini korudukları ve ihtiyaçlarının istenmeden karşılandığı malikanelere giderek " bağımlı " laşırlar ve duvarların ötesindeki dünyadan bunlar karşıllanmayıp seni çıplak prens görmelerinden korkmaya başlarsın. Sosyal ya da agora fobi bir hastalık değildir , deneyimin olmasını sevmediğin durumlar veya ortamlardır.
Ancak , akılda tutulması gereken ; bir gün o ihtiyaç serilerini istemeden karşılayanlar da gidecektir ve onunde 2 yol açılacaktır.
Ya gerçeği kabul edip dışarı çıkıp halktan herhangi biri gibi çalışacak ve ihtiyaçlarını karşılayacaksın ya da ihtimalen çoğunu karşılayacak bir tedavi kurumuna kapağı atmaya çalışacaksın.. Bu da olmazsa dostlar akrabalar tanıdık ya da arkadaş edindiklerine sığınma geliştirirsin ve onların da bakım beslemesi sona erince eksileri yaşamaya başlayacaksın.
Ne zaman gerçeği kabul edersen sosyal ya da agora sorununun o zaman biter ya da prens sendromundan uzaklaşırsın. Boyle bir yaşamın bir gün sonu gelecek kaçınılmaz olarak , tabii gidenler senin hayatının sonuna kadar yetecek bir servet bırakırlarsa o ayrı konu...
Bence saçmaladın zaten ben bu yaşıma kadar parasız yaşadım yoklukla yaşıyorum ailem bana bakmıyor ki sadece evde yaşıyorum ölü gibiyim masrafım yok
Bu cevabı vereceğini zaten biliyordum...
Abicim yeter artık sürekli sorup durma
Psikiyatriste git direk ciddiyim yoksa iyileşemezsin
Psikiyatrist ne yapacak
Çık dışarı gez ya ben yasakta bile çıkıyorum valla
Korkuyorum agorafobi sosyalfobi falan var
Reis neden korkuyorsun tam olarak?
Kaç yaşındasın
32 yaşına gireceğim az kaldı
Eskiyi düşünmen sana yeniyi getirmez ufak ufak hayatındaki şeyleri değiştir sabah erken kalkmak spor yapmak bunlr bile sana fayda sağlar
Yaşamayı beceremiyorum ki
İnsan nasıl yaşamayı beceremez anlamıyorum eğer evinde seni etkileyen tutan şeyler varsa telefon bilgisayar oyun oynamak gibi bunları hayatından kısa bi süre çıkar her gün yürüyüş yap sahiplenirsen bi hayvan bile sahiplenmekle başlıyabilirsin her yaş kıymetli en azından şimdi hayatını güzel yaşa
32 yaşına kadar ölü gibi yaşadım hep evde durdum dışarı çıkmıyorum senelerdir evdeyim gençliğim tamamen eve kapalı geçti çok içime kapanık çekingen utangaç sessiz biriyim sosyal olamadım özgüven kazanamadım
Özgüven zamanla olucak bişey hemen olmasını beklemen yanlış olur fakat hiç bişey için geç değildir yerer ki iste bence yarın erken kalkıp spor yaparak başlıyabilirsin
Tamamda özgüven kazanmak için geç kaldım çocukken ergenken kazanmam lazımdı 32 yaşına geldim ve özgüven 0 yani spor yapıyorum evde zaten çok sık olmasada
E peki napıcaksın ölümü mü bekliyiceksin
Zaten ölü gibiyim
Hiç bişey için geç değil 30 40 yaşındaki adam üniversite sınavına giriyor onlar neden giriyor bişeyler yapmak için sen devam et böyle
Ben gençliğimi hiç yaşayamadım ve kendimi hayata çok geç kalmış geri kalmış hissediyorum
Yetişebilir sin inan yeterki kendine inan bak biliyorum gerçekten şunu yap bunu yap demesi çok zpr bende şu an sınava hazırlanıyorum bana da çalış yap et denildiği zaman içimden gelmiyor ama biliyorum ki ben başlamasam çalışma isteği gelmiyicek bence sende bi işe girmeyi dene en ufak bi iş bile olur tabi işin küçüğü büyüğü olmaz ama inan geç değil
Yeterki başlamak için adım at
32 yaşına kadar evde durdum okula gittim askere gittim ama açılamadım hayata uyumsuzum çalışmaktan korkuyorum çekiniyorum özgüvenim yok dışarı çıkamıyorum gençliğimi istemeyerek evde geçirdim zaten
Değiştirmek senin elinde hareket geçmezsen hiç bi zaman bilemezsin
Benim elimde değil ben çocukluğumdan belli böyleyim bu yaşıma istesemde değişemedim
Senin elinde sen ne kadar kabul etmesen de öyle
Yaşamayan anlayamaz sadece yargılar
Yargılamıyorum doğruyu konuşuyorum
Benim elimde değil bu istemsiz bir korku kişilik yapım böyle
Sadece korkaklık yapıyorsun herşeu elinde sende bunun farkındasın ama adım atamiyicak kadar korkaksın
Tamam tartışmıyorum çünkü beni anlamıyorsun sadece yargılıyorsun iyi geceler
Yargılamıyorum iyi geceler
İş bul olsun
Bu yaşıma kadar iş bulamadım beni işe almıyorlar
Alırlar önce broşür falan dağıt sonra açılırsın yavas yavas küçükmişletle başlarsan bulursun
Dışarı çıkamıyorum korkuyorum çekiniyorum agorafobi sosyalfobi çekingenlik utangaçlık var bende açılamadım hiç
Önce bakkala git su doldur çöp at sonra gittiğin yolları değiştir yolları uzat etrafındakilere selamaleykum de zaten sadece aleykumm seşam diyolar seni lafa tutmazlar merk etme yavas yavas açıl işte öyle yaşanmazki
32 yaşına geldim bu yaşıma kadar hiç açılamadım ben markete bile gidemiyorum
Tükendim
Bende tükendim