Herhangi bir şeyin gerçek olduğuna kendim inandıysam, kimseye ispatlama gibi bir çaba içerisine girmem. Çünkü başkalarını, ispatlasam bile asla memnun olmayacaklarını biliyorum. Sonuç olarak, ispatlayamadığım bir konu olursa, bu o konudaki eminliğimi ve inanışımı etkilemez.