Etrafımdaki herkes beni sevsin istiyorum. Nasıl kurtulurum bundan?

Etrafımdaki herkes beni sevsin istiyorum. Nasıl kurtulurum bundan?
kimseyi kırmak , üzmek istemiyorum herkese karşı anlayışla yaklaşıyorum yani ben herkesi seviyorum onlarında beni sevmesini istiyorum bu yüzden fazla alıngan olabiliyorum çoğu konuda.
en ufak şeyde acaba bir şey mi yaptım neden böyle baktı neden böyle dedi ki diye çok düşünüyorum.
ben neden böyleyim.
insanlardan nokta kadar bile sevgi alsam o kadar mutlu oluyorum ki anlatamam.
mesela birinin günaydın demesi gülümsemesi
en ufak şeyler işte
e tabi yine üzen de en ufak şeyler.

nasıl kurtulurum bu minnoş kalbimden
Güncellemeler
+1 yıl
süper soru sormuşum öyle diyollaaar ama sadece 3 kişi görüş paylaşmış asdhsajfds
Etrafımdaki herkes beni sevsin istiyorum. Nasıl kurtulurum bundan?
Cevapla