Ay eğer baba sevgisini gösterebilir, çocuğuyla iletişim kurabilir, ona verdiği değeri hissettirebilirse bu çok doğru bir söz gerçekten. Ben o kadar şanslı olamadım ama kızım olsun isterim, hem de çok. Baba olma konusuna gelince ben baba olacak olsaydım çok güzel baba olurdum jxnxmsmmzölskjxnx
Her baba için geçerli değil. Benim en iyi arkadaşım babam olmadı. Hatta arkadaşım bile olamadı. Kızımın en iyi arkadaşı babası. Değişiyor yani. Babadan babaya fark var. Umarım dileğin gerçekleşir. Ama dikkat et oje sürerken her yere bulaştırıyorlar 😊😊
Benim kızımın en büyük düşmanı en büyük acı cektireni babası oldu. Ben annesi olarak ona baba yokluğunu yaşatmamak için elimden geleni yaptım. Ama bir kızın gerçekten tek dayanağı babası Ilk aşkı babası oluyor.. Ben Hem Anneyim Hem baba
Bi kontrol ettim de, ne yazık ki baba olamıyorum. Ama baba da olmak isterdim 🤣 kızım olursa babasıyla böyle güzel vakit geçirsin isterim, ben babamı kaybettim rahmetli oldu, istesem de yapamam...
Kimine göre doğru, kimine göre değil.. Nasıl bir baba olurdum erkek olsam bilemiyorum ama çocuğuma seçeceğim baba adayı, çocuğumun en iyi arkadaşı olurdu herhalde.
Bencede doğru kiz cocuklari babaya daha yakin oluyor cünkü bizim ilk kahramanimiz babamiz erkek cocuklarida anneye daha yakin oluyor. Mesela benim babam kizlarini daha cok seviyor. Annemde abimi 😂😁😊