Ben bir babayım ve belşi başlı sorumlulukları var ve bilinci yanmış, hayta, olur olmadık yerlerde olur olmadık kişi ve kişilerle olamam ve belli bir çizgim var. Asla bunun dışına çıkmışlığım yoktur ve çıkmakta istemem. Bana yaşama sevinci veren iki ses, iki nefestir onlar. Onlarla yorulurum, onlar için yorulurum, tüm amacım onların daha müreffeh bir yaşam sürmesi içindir. Nitekim tüm yorgunluğumu alan yine onların bacaklarıma dolanıp "babacığım" diyip sarılmasıdır.
Bir de inancım ki zaten tüm kudret ve izzet sahibi olan Allahım bana dayanma gücü verendir. Yani düşündüğümde esas olan ilahi kudret ve evlatlarım diyebilirim. Bana güç veren Allah ve bunu hissettiren de evlatlarımdır.
Rabbim herkese hayırlı evlatlar Nasib etsin ve herkese güç kuvvet versin.
Valla bak sana bizzat izah edim bu konuyu, beni bu "foktan" hayatta güçlü kılan şeylerin en başında ailem geliyor onlar olmasa Allah korusun kendimi düşünemiyorum, kim bilir nereye savrulur giderdim bilmiyorum. Bunun yanında hedeflerim ve ideallerim bana yaşam sevinci, gözüme hayat ışığı veriyor. Gelecekte güzel bir hayatımın olması, güzel bir aile, yuva kuracak olmam ve bu konuda hayaller kurarak onu gerçekleştirmeye çalışmam bana destek veriyor. Bir diğeri ise her zaman yanımda, zor anlarımda bile güç ve destek kaynağım olan dostum diyebileceğim güzel insanların hayatımda var olmaları, onlarla sohbet ve fikir alışverişinde bulunuyor olmam beni yalnız hissettirmiyor. Her ne kadar zorlu ve sıkıntılı bir hayatın içinde oluyorsak bile, daha doğrusu her şeye rağmen hayat yaşamaya değecek kadar güzel...
Güçlü olmalıyım gibi bir algım yok benim. Zayıf yanlarım var, güçlü yanlarım var, yani ne bileyim..çoğu şeyin beni olumsuz etkileyememesidir belki de beni güçlü kılan.
Başta spor salonu geliyordu pandemiden önce. Fiziksel zindelik insanın psikolojisine de yansıyor. Bir şahıs üzerinden kendimi güçlü hissettiğim olmadı hiç. Yani arkamda olduğunu ve beni destekleyen olduğunu bildiğim insanlar var ama bunu bir güç olarak göremem. Bir de şu var ki hayatımda '' ben elimden geleni yapayım, olmazsa canım saolsun'' diye düşünürüm hep. Bu beni çok motive ediyor çoğu konuda.
"İnancım!" güçlü hissettiriyor. Bir şeylere yürekten inanmanın insan üzerindeki pozitif etkisi göz ardı edilemez. Olumlu düşünürsen, olumlu sonuçlanır...