
Daha ne göreceğim dediğim an
Daha büyük şeyler gördüm hayatımda..
Artık tamam yetti benden bu kadar dediğimde
Kocaman sorunlarla baş etti bu beden..
Artık yoruldum üzerime gelmeyin dedikçe
Herkes kendince nedenlerle geldiler üstüme üstüme..
Kimse seni düşünmüyor..
Ne göreceksin yarın bilmiyorsun
Ben bütün acıları çektim artık benden bu kadar daha fazlasını bünyem kaldırmaz dediğin an daha büyük acılar yaşıyorsun. Beni daha kimse üzemez dediğin an ummadığın kişi seni üzüyor, artık bu doğrusu diyorsun karar veriyorsun bir konuda tamamen yanlışın içinde buluyorsun kendini..
Yaptığını yıkmak istiyorsun sonra seçimlerini sorguluyorsun kırılmış olman üzülmen senin hatan bunu kabul etmek zor geliyor başkasına suçu atıyorsun kırıyorsun döküyorsun ama en nihayetinde dönüyorsun kendine yine bakıyorsun olmaz artık bu son diyorsun bir daha asla diyorsun
İnsan olmanın kuralı bu olsa gerek.. asla şikayet etmeyeceksin durumundan yoksa daha büyük bir bela gelip seni buluyor..
Peki sizce sizin hayatınızda çekmediğiniz acı kaldı mı?
Yeterince üzüldüğünüzü kırıldığınızı artık daha bunu yapabileceğinize olan inancınız kalmadı mı?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer