Yeterince üzüldün mü kalbin yeterince kırıldı mı, artık seni hiçbir şey kıramaz mı?

..
..


Daha ne göreceğim dediğim an

Daha büyük şeyler gördüm hayatımda..
Artık tamam yetti benden bu kadar dediğimde
Kocaman sorunlarla baş etti bu beden..
Artık yoruldum üzerime gelmeyin dedikçe
Herkes kendince nedenlerle geldiler üstüme üstüme..
Kimse seni düşünmüyor..
Ne göreceksin yarın bilmiyorsun

Ben bütün acıları çektim artık benden bu kadar daha fazlasını bünyem kaldırmaz dediğin an daha büyük acılar yaşıyorsun. Beni daha kimse üzemez dediğin an ummadığın kişi seni üzüyor, artık bu doğrusu diyorsun karar veriyorsun bir konuda tamamen yanlışın içinde buluyorsun kendini..
Yaptığını yıkmak istiyorsun sonra seçimlerini sorguluyorsun kırılmış olman üzülmen senin hatan bunu kabul etmek zor geliyor başkasına suçu atıyorsun kırıyorsun döküyorsun ama en nihayetinde dönüyorsun kendine yine bakıyorsun olmaz artık bu son diyorsun bir daha asla diyorsun

İnsan olmanın kuralı bu olsa gerek.. asla şikayet etmeyeceksin durumundan yoksa daha büyük bir bela gelip seni buluyor..

Peki sizce sizin hayatınızda çekmediğiniz acı kaldı mı?
Yeterince üzüldüğünüzü kırıldığınızı artık daha bunu yapabileceğinize olan inancınız kalmadı mı?
#DengesizBirAdam
Yeterince üzüldün mü kalbin yeterince kırıldı mı, artık seni hiçbir şey kıramaz mı?
Cevapla