Nasıl bir digital dünya düzenine girdiğimizin farkında mısınız?

O kadar feci bir düzen ki ben artık koronayı bile bunların çıkardığına inanıyorum. Maksat herkesi digitale bağlamak esnafı bitirmek herkes ürününü digital ortamda satacak ya da kepenkleri kapatacak. Eğitim bile digital alemde olacak insanlar asosyalleşecek. Digitalleşmeyenin vay haline. Bir virüs bitiyor dedik hemen yenisi çıktı yok kardeşim bunu da aynı tayfa hazırladı çok bariz.
Nasıl bir digital dünya düzenine girdiğimizin farkında mısınız?
Cevapla