Bir insan neden durduk yere konuşmayı keser de cevap vermez?

Merhaba arkadaşlar. Kendisi şu an bu sitede üye ve beni umarım görüyordur. Üstüne de alınsın hiç kusura bakmasın. Güzel konuşurken siteye giremiyorum dedi arkadaş en son ama görüyorum ki burada hep. 5 mesaj yazdım yok cevap vermedi. Ben de bu soruyu sormak durumunda kaldım. Neden yani niye? :) Şıklar da uygun sanıyorum bu tür soruya :))
Kafasında tahta eksiktir.
Egosu çok büyüktür boom diye patlama yapmıştır.
Canı sıkılınca yazar canı sıkılmayınca yazmaz böyle de saçmalar.
Artık diyecek bir şey yok bu duruma :/
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bir insan neden durduk yere konuşmayı keser de cevap vermez?
Cevapla