
Varrrr var tabiii sinsiler çok 😈
Hrrrr ay yerimmmm 😻
Başka iş bul kendine sonjaaaa hadi yallahhh🤪
Yok be kim beni ne yapsın Ayoool😂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Yerimde değilde cam kenarında gözü olan var 😂
Hahaha çirkin şey yaaaaaa
Benin birilerinin yerinde gözüm olabilir mi acaba. Şaka bir yana işi bırakacak biri var onun yerine beni düşünüyorlar diye duydum hadi hayırlısı.

Bizimkide böyle petek üzerinde :)
yaaa asırı güzel ve masummm
Arada kolu düşüyor :)

Köpekten beter buyur nereye gitsem peşime gelir hiç bir şey bulamasın arabanın camından atlar yine gelir psikopat.
Cevap
18Cevap
Kimin benim yerimde gözü olacak ki
Kedin çok tatlı ama 😽😽
Her yerlerimde gözleri var ayol nazar değdiriyor hadsizler. :D
Cokkkk ayıp cokkkk kem göz çok dikkat edelim aman 🧿😀
🧿😂
Yerim yok ki barbiem göz olsun fkskfkls Şööööyle bi sultan koltuğu fena olmazzdı 😛🤪
Eheheh sana yaraşırrrrr anca öylesi zaten ❤️
Yerinnnnnn daima ben de barbim basımın üstü muah
Olur barbiem sen de öyle 😻😻
kediye el kalkmaz
keşke yerimizde gözü olanlar hep kedicikler olsa dostum
Keske dostum
zannetmiyorum. sadece arkadaşlık ilişkilerimde gözü olan kişiler çok oluyor. yani arkadaşımı benden kıskanan, ilişkimizi kıskanan vs.
Üstlerine gidiyorum ki daha bir eğlenceli olsun 🤣🤣
Isteyen gelir oturur yerime. Bende kaldirir kucama alirim 🙈
Yerime gözü olanlara ben koltukdayken oturmamalarını tavsiye ediyorum
Başka kapıya 😃 melo sonja, is*mini biliy*ordum da unu*ttum ya... 😃😏😔😃😊
Burnuna pıt yaparım bunun 🥰 yerimde gözü olanın gözünü oyarım 😛
Bu online eğitim almıyor mu kültürsüz cahil püsük
AYYY KİM KEDİŞ Mİ :(
Püsük ne demek acaba kedi kedi 🐈 😃
hehehhe ayy uyanamadım hala püslük diye okudum üzgünüm ya o kucak eğitiminde su annn tatlı mı tatlı bir o kadar :)))
Ya ben ona püslük der miyim hiç, gerçekten çok tatlı. :)
tesekkürler abisiiii <3
🌸🌸
Var var, yapıştığı zaman da kaldıramazsın 😂
Çok tatlı bir yapışkan ama ooooo 😻
Olabilir belki tozunu alır gördüyse pürüzleri
Varsa ben oradayken oturmaya çalışmasın nmönbmöç.
Benim. yerimde benim. bile gözüm yok
Karaşimşek var. Her sabah kapıda bekliyor :D
Tek olduğum için yok rahatım :D
A, B, C ve D dedim
Hepsine aynı anda basabildiysen helal sana akjsdasjkdjs
helal qjh
ok romeo :D
her alanda gözü olan var..
Simdiden yerinde gözü var dikkat et
tatlış ya :)
Yko la kmn gösü olsn
Çok tatlı 😊
halı al.
bizim dükkanda bile halı var.
ofis burası kanka
geç kaldın.😂
Fazlasıyla var djdkd
Yok askim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?