Monotonluğun sebebi hayat şartları mı yoksa; insanın kendi seçimi mi?

...
...
Hayat çok monoton diye başlayan cümleleri herkes duymuştur ya da belki sen ben diğerleri de soruyu okuyan herkes bu cümleyi kurmuştur
Hayat çok monoton hep aynı şeyleri yapmak zorunda kalıyorsun..

Dünyadaki insanların belki bir çoğu her gün aynı şeyleri yapar hayat şartları bunu gerektirir olması gerektiği gibi yaşamak için çalışmak zorundadır sonra eve gelir yarın yine iş vardır..
Bu süreç içerisinde çalışır yer içer uyur bu kısır döngü hayatın ona dayatması olabilir
Yine de bu süreç içerisinde kendisine vakit ayırma imkanı yok mudur?

Monotonluktan şikayet etmenin temeli hayat şartları mı yoksa hareket etmekten çekinen insanın kendi seçimi mi?

Sizin hayatınız ne kadar monoton?
#DengesizBirAdam
Monotonluğun sebebi hayat şartları mı yoksa; insanın kendi seçimi mi?
Cevapla