Arkadaşlar aşırı güzellik ve yakışıklılık bi yere kadar?

Arkadaşlar aşırı güzellik ve yakışıklılık falan bi yere kadar. Bi yerden sonra oturup sohbet edemediğin, birlikte gülüp eğlenemediğin, bir sıkıntın oldugunda akıl alamadığın ya da sana bir şeyler katmayan kimseye tahammül edemiyorsunuz. Her şeyin sonunda zeka ve karakter kazanıyor. ? Sizce
Arkadaşlar aşırı güzellik ve yakışıklılık bi yere kadar?
Cevapla