İnsanların dediklerini kafama çok takıyorum veya olayları çok büyütüyorum. Ne yapmalıyım?

Örnek vermem gerekirse:Geçen yemek siparişim gelmişti sabah, para verme olayını hallettikten sonra adama kapıyı kapatmadan iyi akşamlar dedim. Bunun gibi basit olaylar bile beynimde yer edip geleckte cringe anlar yaşamamı sağlıyor ne yapabilirim?(arkadaş ortamında olunca ''genlerde'' sıkıntı olmuyor sadece tanımadığım insanlar veya çok görüşmediğim, yakınlık beslemediğim akraba, arkadaş vs gibi kişilerde oluyor)
Mesela şu an bile o kadar anlaşılmayacak bir kullanıcı adı koymama rağmen bu postu bir arkdaşım görüceğini ve ben olduğumu anlıyacak diye gizli kullanıcı olarak yükleyeceğim.
İnsanların dediklerini kafama çok takıyorum veya olayları çok büyütüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla