^_^ Bazen böyle 'lagnnn'diye bağırmak geliyo icimden, ama elit saygın kimligime gölge düşmesin diye Kibarca 'canım bir bakarmsn' diyorum.😄😄:)?

Sizede oluyomu bu acaba? Iyigeceler canlar 😃 saygıyla sevgiyle en güzel haftasonları geçirin inşallah.😘😘😎
^_^ Bazen böyle 'lagnnn'diye bağırmak geliyo icimden, ama elit saygın kimligime gölge düşmesin diye Kibarca 'canım bir bakarmsn' diyorum.😄😄:)?
Cevapla