erkek düşmanıyım erkeklere güvenmiyorum yolda 2 3 tane erkek görünce bile yolumu değiştiriyorum bu durumdan kurtulmak istiyorum aslında ama yine bir erkek gelip bir şey diyor kan beynine sıçrıyo ölene kadar evlenmeyi falan da düşünmüyorum çünkü ihanete uğramaktan ve erkeklerin kadınları anlamamasından nefret ediyorum beni deli eden lafları var her erkek aldatır sadece bazıları yakalanmaz gibi mesela ya da kadın gel derse erkek hayır diyemez yapılan bir araştırmaya görede erkekler akrabası dışındaki her kadına bakarken erkeklik hormonu salgılarmış mesaela sizce güvenmemkle haklı mıyım ya da bunu nasıl atlatabılirim elimde olan bir şey değil
Cevabın nedir?
Cevapla
Haksızsın, şehir efsanelerine fazla kulak vermişsin, her erkek aldatır diye birşey yok, aldatmayan erkekler de vardır, tıpkı aldatan kadınlar olduğu gibi. Her erkek aldatır denilir hep, oysa hep erkeklerde aldatma vakaları çıkıyorsa bu, aldatma işinii ellerine yüzlerine bulaştıracak kadar yalan konusunda beceriksiz olmalarından kaynaklanır. Aldatan kadınlar da var ve hiç iz bırakmıyorlar, bu yüzden kadınlar masum, erkekler sapık algılanıyor. Şehir efsaneleri beynini ele geçirmiş, belki bir uzmandan yardım almak istersin, çünkü bu huyun gereksiz ve sadece seni üzüyor, erkekler hayatına devam ederken ve mutlularken sen kendi kendini yeyip bitiriyorsun. Kabullenmek zorundasın. Hayatı kabullenerek yaşa, çünkü bu şekilde yaşarsan, zararı sadece sanadır, hiç kimseye ders vermiş olmazsın, ya da seni daha kolay anlamaya başlamazlar. Hem bir de şöyle düşün, zaten biz de erkekleri anlayamıyoruz ki. Anlayamayız da, çünkü doğamız farklı, bunları kabullenmek zorundayız. Sakin olup kendine gelmelisin.
03 Yorumla
Soran+1 yılBen tüm insanlar hakkında böyle düşünüyorum aldatmakta sadece cinsel anlamda değil güven problemim var bunu nasıl atlatabilirim arkadaşlarıma da güvenmiyorum ileride hayatımı birerkekle birleştireceğim için e erkekler üzerinden yola çıktım
Soran+1 yılBiliyorum ama okuduğum bölüm yüzünden gidemiyorum
En İyi Cevaplar
kızım bu sorun lezbiyenlığe kadar gider bak canımm senbin bu sorununu gidermen için ilk önce kendine bir sevgili yap sonra 3-4 gün sonra çocuğu terk et öyle düzelmeye başlarsın
02 Yorumla
Soran+1 yılKızlardan da nefret ediyorum
Soran+1 yılBenim güven problemin var ama ileride mutlaka biri olucak bu yüzden erkekler diye sordum
Gizli Üye(36-45)+1 yılhepimiz öyle değiliz diye diye dilimde tüy bitti. benim bir sevgilim kapalıydı bana çok farklı bir dünyaydı ben sevgilime sarılmayı öpmeyi isteyen biriydim o kadar saygılı davrandım ki bir kere bile elini tutmaya çalışmadım
4 yıldır beraberdik resmen o yokken daha salaş giyindim ki kızlar gelipte muhabbet etmesin diye. sürekli olarak. bana o sırada kim gelse ciddiyim süper hayatımda böyle güzel kız görmedim dediğim biri gelse bile kafamı kaldırıp bakmıyordum. hıı ne oldu kıymet bilinmedi o ayrı :)
hepimiz kadınıları cinsel obje olarak görmüyoruz05 Yorumla
Soran+1 yılYazdıkların doğruysa sadece senin adına mutlu olabilirim
Cevap sahibi+1 yılyazdıklarımda bir tane yalan yok gerçekten çok az sayıdayız belki ama mesela ben çok ince düşünürüm sevdiğimle ilgili ince bir noktayı asla unutmam kardeşlerinin bile doğumgünlerini unutmuyor hediye alıyordum. ama işte bizim gibi erkekler değil de şu an ona buna saldıran ''özgüvenli'' denilen ama ilk zorlukta kaçıp gidecekler seviliyor.
Soran+1 yılSizin gibiler azsa bana denk gelmez
Cevap sahibi+1 yılbelli olmaz belki de karşınıza öyle biri çıkacak ama siz kapılarınızı kapatırsanız size yaklaşamaz kimse :)
Soran+1 yılHaklısın belki
Seninki erkek düşmanlığı değil. Senin ki ihanete uğrama, kırılma ve aptal yerine konma korkusu.. Sende bu duyguları frenletecek ilk erkeğe de aşık olacaksın bence
03 Yorumla
Soran+1 yılTamamen haklısın
Soran+1 yılNe demek bir şey değil
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
35Cevap
+1 yılHer insanın başına polis veremezsin sadece ahlak ve edep verirsen bebekliğinden itibaren bütün insanlar vicdanlı ahlaklı olursa bu korkuları kimse yaşamaz güven ayna gibidir sen güvenilen birisi isen karşındakide sana güvenir ayna olanı gösterir sende bu yanlış yargılamalara girersen aynı yanlışa ortak olur hayat boyu sıkıntı çekersin
13 Yorumla
Soran+1 yılHaklı olabilirsiniz ama ben güvenilecek biriyim ve gayet temiz duygular besliyorum ama karşımada benim gibi birinin çıkmasını istemek suç mu öyle biri hiç cıkmadıda
- +1 yıl
Suç değil suçlamıyorum seni yanlışa düşme güzel düşünen güzel görür güzel gönlü olan güzel gönüllerle olur önyargılı olma kimseyi bir tutma hayatını kahretme tutumlarımız gün gelir değişir allah iyi insanları rast getirsin diye dua et ve umudunu kaybetme
Soran+1 yılİnşallah Amin sağol
Her erkek için geçerli değil bunlar. Öncelikle erkekler ile adamlar ı bir ayırın isterseniz. Siz erkeklere rast geliyosunuz, seçiyosunuz. Ama adamlar hep seçilmeyen taraftalar. Onlar ihanet etmez, sevdiği insanı aldatmaz, hatta yolda geçen bayana dahi yan gözle bakmaz. Bir erkeği tanıyın ondan sonra karar verin gevşek gevşek konuşuyorsa zaten vardır bir şekilsizliği.
07 Yorumla
Soran+1 yılHayatıma pek erkek girmedi açıkçası çünkü dedeğin gibi aradaki farkı ayırt edebilirim ve henüz adam göremedim
Soran+1 yılİnsanları tiplerine göre yargılayan aşağılık insanlardan değilim herkesi Allah yarattı kendime öz eleştiri yaparak bu yazıyı yazdım
Soran+1 yılGüvenen insan oyuna gelir bende yok o
Soran+1 yılSanada eyvAllah
Gül bahçesinde diken var diye hiç uğramayalımmı
sen gül bahçesine gir
dikenlere dikkat et güllere ulaşacaksındır
bazı erkekler dediğin gibi olabilir
bu bütün erkekler kötü anlamına gelmez
gül bahçesinde dikende var
Sen gülünü elbet birgün bulursun
vazgeçme15 Yorumla
Soran+1 yılBelki gülümü bulurum ama her gülün dikeni var
- +1 yıl
Doğru her gülün dikeni var
ama her diken çok can yakmaz
bulacagin erkegin kusuru olabilir
elbet seninde kusurun vardır
sen büyük kusuru oolmayan birini ara
seni aldatmasın seni kırmasın yeter
Umutsuzluğa kapılma emin ol düzgün insanlar var genç yaşında kùsüp vazgeçme daha vaktin var biraz sabret vazgeçme bulacaksın. :)
Soran+1 yılKusurlu insanı dikenli saymam Allah kimseyi mükemmel yaratmadı benim bahsettiğim tek diken sadakatsizlik faktörü
Soran+1 yılTamam sağol
kardeş yazdıklarına çoğunlukla katılıyorum ama biraz aşırıya kaçmış gibi. mesela ihanetti ilgisizdi bunlar son derece haklı sebepler. ee haliyle nefret ediyor kafanda acaba soruları çoğalıyor buda doğal. sana tavsiyem biraz ara ver düşünmemeye özen göster iyilerde muhakkak. evleneceksende görücü usulu ile evlenmeyi dene. şu zamanda aşk ile evlenenlerin sonu hüsran oluyor çoğunlukla. genelde ise görücü usulu sağlam oluyor. yazdıklarına saygı duyuyor kendinizi daha fazla üzmeyin derim
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
nasıl atlatacağını bilemiyorum. ama böyle bir ömür geçirebileceğine inanıyorsan bilemeyeceğim
116 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir geçirebilirim
Soran+1 yılNormal bir durum olmadığı için
Soran+1 yılAslında tam olarak sorunum güvensizlik babama bile güvenmem normal arkadaşlarıma da erkekler daha fazla tabiki yukarıda sebeplerden normal değil yani bu yüzden atlatmak istiyorum
Soran+1 yılOnu anladım zaten güven problemim çok büyük malesef
Soran+1 yılZayıf bir karaktere sahip değilim mücadeleciyimde ama kırılmaktan neden bu kadar korktuğunu anlamıyorum sevmediğim insan ne derse kırılmam ama sevdiklerim beni incitebilir bu yüzden sevmiyorum bende
Soran+1 yılBunları biliyorum ama değişmiyorum malesef
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Soran+1 yılSanada
+1 yılKarsina dogru insan cikinca fikrin degisecek o dogru insani bulmaya calis sonunda bulacaksin ve guvendigin biri olursa evleneceksin iste o zaman rahata erersin en azindan basin bagli sevdigin evlendigin biri var bu bile seni rahatlatir dusunce olarak reis
03 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah ama araman bir gün karşıma çıkarsa ne ala
- +1 yıl
Cıkar cıkar merak etme
Soran+1 yılEtmiyorum
+1 yılBendensin BACIM bende koyu feministim
Ama feminist olmayan kizlardanda nefret ederim:)11 Yorumla
Soran+1 yılHelal sana :)
+1 yılAllah ıslah etsin seni, beni de.
Ben de misogynist biriyim, yani kadın düşmanıyım. Öldürülmelerinden büyük haz duyuyorum.29 Yorumla
Soran+1 yılAllah asıl seni ıslah etsin ben suçu olmadıkça kimsenin öldürülmesinden ya da acı çekmesinden haz duymam suç dediğimde insanlıktan çıkanlardanbahsediyorum yoksa ihanet eden erkeklerden nefret eediyorum ama işkence görmesini istemem
- +1 yıl
:)
Amin. Beni de bu hale hemcinsin getirdi.
Soran+1 yılUzak dur ondan senin için hayırlısı olur
- +1 yıl
Sadece Türk kızları için duyduğum bir nefret ve tiksinti. Diğer milletlerin kızlarıyla problemim yık. Hatta sizler onların tırnağı dahi olamazsınız. Midemi bulandırıyorsunuz.
Soran+1 yılAnan rus kızı galiba
- +1 yıl
Bak validemi karıştırma meseleyi, edepsizliğinin cezasını fena çekersin.
Soran+1 yılEdebsizlik yok burada gayet ciddi bir soru sordum
- +1 yıl
Annen Türk değil mi diyebileceğin yerde Rus mu diyerek aşağılıyorsun. Edepsizlik diz boyu hepinizde, işte bundan dolayı tiksiniyorum sizden. Bu son mesaj sana edepsiz!
Soran+1 yılİğneleme yaptım terbiyesizlik değil Türk kızları hariç dünya kızlarıyla bir problemin olmadığını söylemişsin o zaman bu seni niye incitti ya da terbiyesizlik olduğunu düşündün
Sağlık konusunda 379 cevap paylaştı. parmağınla beni işaret etmeden önce ellerinin temiz olduğundan emin ol!
sözüm sana değil aslında sen genelleme yapmışsın bende genel açıdan bakarak cevap verdim. ayrıca söz de benim değil ki yahu :) (bkz:Bob Marley) hadi kal sağlıcakla..01 Yorumla
Soran+1 yılEllerimin temiz olduğundan eminim dostum sende sağlıcakla kal
Etrafındaki yanlış duyumlar ve yetiştirilme biçime bağlı bir şey bu. Bilinç altına işlemiş. Doğru insanlara fırsat vermedikçede yanlışını doğru kabul etmeye devam ediceksin.
02 Yorumla
Soran+1 yılYanlış duyumlar derken bunu söyleyen kendileri ihtiyaç ihanet etmeyen erkek yoktur vs. bu sitedede çok fazla var
+1 yılhttps://i.hizliresim.com/Pv5n4O.jpg
en iyi erkek ölü erkrktir diyen çılgın bakire01 Yorumla
Soran+1 yılBen öyle bir şey demedim açıkcası
Sağlık konusunda 7b cevap paylaştı. Erkekleri oldukları gibi kabul edemiyorsan tabii ki uzak durmalısın. Kız kıza takıl sen en iyisi.
09 Yorumla
Soran+1 yılAptal aptal yorum yapcaksan yapma
Soran+1 yılBende bu yoeumuna gocunmadım dostum ama belki de doğru olduğu için öyle demişimdir
Soran+1 yılAllah bilir
Soran+1 yılKüsmüş müydük
Soran+1 yılSende
+1 yılIhanete ugrama ayri bisi , erkeklerden nefret etme ayri bisi bunu atlatabilmenin bir yolu var gibi.
Senin elinin parmaklarinin hepsi bir mi? degil o zaman erkeklerinde hepsi ayni degildir.017 Yorumla
Soran+1 yılİhanete uğrama korkum yüzünden erkeklere düşmanım diyeyim o zaman
- +1 yıl
bunu asmak icin sana söyle bir yol söyliyeyim sen simdi belli bir kisiligin var belli bir karekterin var , peki karsindaki erkegin karekterine bakipta konusmak daha mantikli olabilir ya da kisiligine önem vermen.
Soran+1 yılTabiki değil ama insan hem cinslerini tanır erkeklerin ihanet etmeyen erkek yoktur lafları ve çevredeki erkekler yüzünden benim yaşamış olduğum bir şey yok
- +1 yıl
erkek ihanet etmez, sevk edilir , sen bir erkege herseyi ver onu sev ona deger ver onu önemse seni aldatamaz. ^^
Soran+1 yılErkeklere her şeyimi veremem kimse kusura bakmasının sonra evlenilecek namuslu kadın arıyorsunuz
- +1 yıl
o tarz dan demedim ben , ilgi alaka önem sevgi ama bunlarin hepsinde tamamen samimi oldugunu karsindakine hissettireceksin.
Soran+1 yılBen belki soğuk bir insanım yapmıyorum bunları bu ihanete uğramam gerektiğini mi gösterir
- +1 yıl
göstermez ama su var 2 tür erkek var.
Birincisi Elde etmek icin ister arzular elde eder sıkılır
Ikincisi Elde eder ister arzular elde ettikten sonrada sıkılmaz.
Soran+1 yılSorumun cevabı olmadı
- +1 yıl
Sorunun cevabi olmadi degil söyledigin sey soguksan erkegin dikkatini cekemzsin zor bisi tabi bu ama kolay gelsin ^^
Soran+1 yılSıcaksan namussuzsun soğuksan kibirli Türkiye garip ülke
- +1 yıl
^^ yapacak bisi yok türkiyedeki ön yargilar ^^
Soran+1 yılİşte ben yapıcak bir şeyler olsun istiyorum
- +1 yıl
etrafindaki insanlari kendin gibi olanlardan sec
Soran+1 yılÖyle insan az ama dostum var en azından ona güveniyorum başka karşıma güvenilecek insan çıkmadı
- +1 yıl
iste böyle önyargiyla yaklasirsan olmaz , insanlara insan oldugu icin deger ver ama bir yandanda sunu düsünme bana ihanet edicek diye cünkü hic bir insan ayni degildir olamazda.
+1 yılsende erkek hormonu baskın çıkıyo, kız olduğunu kabullenemiyosun, erkek görünce bu sebepten deliriyon baya, bir doktora git hormon düzenlesinler, kronik saldırganlık var bide onu da bir göster
07 Yorumla
Soran+1 yılHaha nasıda yazdı kızlara ilgi falan duymuyorum ve erkek görünce falan delirmiyorum ben bendeki güven probleminden bahsediyorum
- +1 yıl
seninki baya ilerlemiş be, golün var mı hiç?
Soran+1 yılNe golü ya bu neyin kafası
- +1 yıl
neyin kafası? :D
Soran+1 yılSöylicem şimdi neyin kafası ama ayıp olacak duman kafası deyip geçiyorum
- +1 yıl
dedim bak kronik saldırganlık çıktı piyasaya neyse duman,
Soran+1 yılTamam
+1 yılbana da bazen oluyor. dogru erkegi bulursan fikrin değişebilir.
01 Yorumla
Soran+1 yılBelkide
+1 yılBen de pek güvenmiyorum ama sen cok abartmissin bee :D
03 Yorumla
Soran+1 yıl:D elimde olan bir şey değill
- +1 yıl
Aldatıldın mı yoksa? :D
Soran+1 yılHayır yani bildiğim kadarıyla ama korkuyorum ihanetten
+1 yılErkekleri degistiremezsin de senin sinirin asiriya kacmis her insan ayni degl sonucta bence sen ask filmleri falan izle ya:)
03 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir var mı tavsiye aşk filmin gerçi ben aşka da inanmıyorum
- +1 yıl
Ya cok varr bence internete yaz sonzamanlarin en iyi ask filmleri diye bak ordan;)
Soran+1 yılTamam sağol yinede
hepsi aynı değil arkadaşım, evet coğu aynı ama istisnalar var. belki birgun tam da istediğin gibi biri çıkar karşına da bu durumdan kurtulursun
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah büyük konuşmak istemiyorum tabiki ileride ne olacağı belli olmaz
Ha siz bizi çok anlıyorsunuz demi. anlaşılmaz olan sizsiniz ne istediğinizi bilmiyorsunuz sonra erkekler bizi anlamıyor diyorsunuz. Hadi oradan
01 Yorumla
Soran+1 yılBen ne istediğimi biliyorum ve gayet anlaşılır olduğumu düşünüyorum ama dediğin gibi erkekleri anlamadığımdan eminim
+1 yılya herkes böle değil evinde eşiyle mutlu bir insan neden aldatsınki
017 Yorumla
Soran+1 yılMutlu olmasa aldatıcak mı yani bunu yapması bir kadına gerekli mi
- +1 yıl
bak insan bekarkende evliyken de evinde aradıgı sevgiyi huzuru mutlulugu bulamazsa dısarda arar
Soran+1 yılKadın evde çocuk baksın sen git mutluluğu dışarda ara ona gelince evden çıkmak yasak dersin ama sorun bende mi demessiniz hiç karşınıza alıp konuşmazsınız en kötü ihtimal boşanalım demessiniz iş işten geçince bir hata yaptım dersiniz şarhoştum dersiniz seviyorum seni ama tek kadınla olmaz dersiniz ihtiyaç dersiniz ama bir kadının ilgiye sevgiye olan ihtiyacını farketmezsiniz
- +1 yıl
bu dediklerinin hepsi bana ters benim kafa yapıma ters
Soran+1 yılHangi anlamda
- +1 yıl
kadın neden evde oturup çocuk baksın kuluçka makinesimi?
neden dısarı çıkmak yasak olsun güvenip evlendiğim bir insanı hayvan gibi kafesemi kapatçam?
ve evde beni sevn çocuklarımın annesi varken neden baska birini seçiyim?
ben bekarım ama senin düsünçen çok yanlıs aldatmak ve diğer dediklerin bana çok ters durumlar aldatçak olsam evlenmem zaten
Soran+1 yılEve kapatma olayı nadir de olsa var ama haklısın herkes bunu yapmaz ama sen bu durumun şu an ters olduğunu düşünüyorsun ama biraz önce evde mutluluğu bulamazsa dışarda arar demiştin
- +1 yıl
evet ama demek istedigimi anlamadın sen kadın evde kavga çıkarıp sürekli çene yaparsa ve kadınlk görevlerini yerine getirmezse sende bilirsinki basım agrıyo die çok yaygın bir kelime war erkek aldatır aynı sekil kadın içinde geçerli koccası ilgilenmez tatlı söz söylemezse kadında aldatır
Soran+1 yılAldatmak isteyene sebep çoktur bakımsız der ilgi yok der değişti der bunlar ihanet sebebi olamaz ihanet hayattaki en iğrenç şeylerden biri çekersin konuşursun olmuyor dersin boşanırsın sonra ne halt yersen ye
- +1 yıl
ben evlençegm insanı deliçe sewerek evlençem sevmeden evlenmem eger evlendigimde ondan baskasını görçekse gözlerim kör olsun
Soran+1 yılTamam sakin oll :)
- +1 yıl
sen herkesi sana bunları yazdırn erkek gibi sanıyosun hata yapıyosun
Soran+1 yılYanılıyosun bana bunları yazdıran bir erkek yok ben tüm insanlara karşı güvensizim sadece erkeklere karşı daha fazla yenmek istediğim güvensizlik problemi
- +1 yıl
baban burada bahsettiğin gibi bir insanmı anneni aldatıyomu?
Soran+1 yılGaliba
- +1 yıl
simdi anlıyorm seni :d
Soran+1 yılBeni anlamak zor değildir
- Sağlık konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılValla bende kadın dusmanıyım. 4 yıl 5 yıl tanıdıgım guvendıgım kız bıle benı arkamda vurdu. lan annemdem bıle cok guvenırdım kıza.
011 Yorumla
Soran+1 yılGüvenmiyeksin işte arkadaş ihanet ne kadar iğrenç bir şey
- +1 yıl
onursuz insanlar.
Soran+1 yılO konulara çok fazla girmemek gerek ama şimdi çok küfür edesin geliyor susturamassın
- +1 yıl
ne etcem la küfür. bunun bu dünyası varsa oteki tarafıda var :)
Soran+1 yıl:) haklısın ama insanlar nasıl bu kadar onursuz olabiliyorlar şaşırıyorum
- +1 yıl
ulan onun için adam öldürcektim o gitti onu arkasından vuran kızı seçti bana karşı. onu bana tercih etti :D sözde benım ıcın olcektı :D
Soran+1 yılSözde ölen öz de ölmüyo işte böyle diyenlere inanma zaten ama hiç bir kız için ölmeye ya da öldürmeye değmez kimse için değmez kendine yazık edersin ders olsun arkanı dönme kimseye
- +1 yıl
ben umudumu kaybetmedım :) sadece onurlu gururlu birini bulamıyorum. d zamanla inş :) benki sevmekten hiç uslanmammm :)
Soran+1 yılSeviceksin bulutları sev güneşi sev çiçekleri sev seni incitmesinler ama inşAllah seni en az senin kadar sevenini bulursun
- +1 yıl
amin sagol :)
Soran+1 yılSende sağol
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin kadar aşırı olmasada bende aynı durumda sayılırım boşver gitsin.
Akılları önlerinde bunların.01 Yorumla
Soran+1 yılHaha :) aynen
+1 yılo zaman sen bir efendi ol ve erkek bir köle bulup ona acı çektr böylece mutlu olrsn bdsm :D
01 Yorumla
Soran+1 yılKimseye acı çektirmek istemem
+1 yılnuri alconun isi bunlar izlemeyin su filmleri gazoz icermisin :)
014 Yorumla
Soran+1 yılGülümsettin ama bundan bahsetmiyorum
- +1 yıl
gulumsedinysen zeten su hayatta hersey bos :) her odunun kalibi ayni olmaz ama ham maddesi aynidir yani her erkek ayni degildir senin guvenebilecegin bir erkek idole ihtiyacin var :):):)
Soran+1 yılYok o idol dünyada sanırım
- +1 yıl
bana anlat ozman dinlerim seni niye erkekler insan agac sevmezmi ya psikolojikte olabilir ya da femenistsin sen :)
Soran+1 yılFeministim ve ağaçta severim * feministlik de bu demek değil
- +1 yıl
biliyom sakin misal verdim femenist olsan insansin :):) birde birsey sorcam olay yapicaksaniz nerde yapicaksiniz hani malzeme ciksin benim icin nasiplenerim :):)
Soran+1 yılTek dersin malzeme mi
Soran+1 yılDerdin
- +1 yıl
hayir isin girgiri nediyim ne dememi istersin sanami katiliyim :):)
Soran+1 yılİnsanlar uğruna inandıkları şeyi yaparken gır gır niyetine izlememelisin
- +1 yıl
ben yapsamda yapmasamda birileri bunun girgirini yapicak onemli olan benim moralim :)
Soran+1 yılEn iyisi aslında kendini düşünmek doğru yoldaşın ama bunları yaparken kimseyi incitme
- +1 yıl
yeni gordum mesaji spordaydim yeni geldim kimseyi incitmem merak etme sohbet icin tesekkurler kendine iyi bak :)
Soran+1 yılSende :)
Bilmiyorum erkeklere kin tutamiyorum cokk severim💄
01 Yorumla
Soran+1 yılHayırlısı
Bence çok fazla şey okumuşssun hafıza dolmuş, tüm onları unut diyemem ama gerçek hayatta öyle değil.
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir
+1 yılher erkeği bir tutma şimdi kocasını aldatan kadınlarda var şerefsizliğin kadını erkeği olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılBen istisnalardan bahsetmiyorum mutlaka vardır ben kendi durumundan bahsediyorum
+1 yılböyle diyosun ama bir gün karşına bir erkek çıkar o zaman görürüm seni brocan
05 Yorumla
Soran+1 yılBu yüzden büyük konuşmak istemiyorum ve bundan korkuyorum açıkçası
- +1 yıl
tabiiki büyük konuşma allah büyüktür her erkeekte aynı değildir ilerde ne olur hiç belli olmaz
Soran+1 yılTabiki ne olacağı belli olmaz bu gün için düşüncem bu ama yakın gelecekte Fikrimin değişeyeğini sanmıyorum
- +1 yıl
hakkında allah hayırlısını nasip eder inşallah bro ne diyeyim :)
Soran+1 yılİnşallah dostum
Gizli Üye(36-45)+1 yılben de kadınlara düşmanım yalnız değilsin, yapılan bir araştırmaya göre çoğunda kaşarlık potansiyeli var
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklı olabilirsin
Sevmedigin bir erkek olursa dizinle belinden aşağı vur :)
010 Yorumla
Soran+1 yılVurdum zaten
Soran+1 yılİnsanlarla dalga geçiyordu vurdum daha sonra siz lan dinsiz landı tuvalete gitti bende en yakın arkadaşı verdi haketmediyse haketmedi de dedim hakettiği dedi sonra gittim zaten
Soran+1 yılSızlandı olucaktı
Soran+1 yılVardı olucaktı Allahım :)
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılGeçirdim direk hatırlamıyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynı durumdayım bende bayanlara bu ambargoyu koymuşum farkın da değilim nefret ediyorum a*k
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir
+1 yılFeminizm candır.
21 Yorumla
Soran+1 yıl+1 ama benim feminizmden biraz öteye geçti
+1 yılabartıyorsun saçmalık
03 Yorumla
Soran+1 yılSenin fikrin saygı duyarım her insanın görüşü farklıdır
- +1 yıl
kötü bişeyler yaşamış olabileceğini tahmin ettim ama bu cözüm değil herkes aynı değil böyle yapmakla sadece kendini kapatırsın eline gelen şanslarıda kaçırırsın
Soran+1 yılHaklısın teşekkürler
Sağlık konusunda 605 cevap paylaştı. Büyüyünce geçer. Olgunlaşamamışın daha :)
01 Yorumla
Soran+1 yılBende erken olgunlaşmışın ruhen yani senin dediğin şekilde değil
Kimseye vurdurmicanmi olene kadar
012 Yorumla
Soran+1 yılHayır
Soran+1 yılNe alaka ben arzulamaktan bahsetmiyorum kızlar erkekler gibi akılları önlerinde yürümüyolar
Soran+1 yılNe özeli ya
Soran+1 yılAnladık onu ne alaka
Soran+1 yılNeyle ilgili
Soran+1 yılEvet :)
+1 yılBende öyle. Güvenmiyorum da sevmiyorumda
01 Yorumla
Soran+1 yılİyi yapıyorsun valla
Neso diyecek bisey buladin. :(
01 Yorumla
Soran+1 yılYoktur belki diyecek bir şey
+1 yılbenimle knşmanı öneririm tabikide :D
07 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum ve hayır diyorum
- +1 yıl
zaten evet beklemiyordum tabiki :;D
Soran+1 yılBende seni yanıltmak istemedim :)
- +1 yıl
4 dakika bunumu düşündün :D
Soran+1 yılHayır diğerlerine cevap yazmakla meşguldüm
- +1 yıl
evet detaylı bir açıklama için teşekkür ediyoruz :D
Soran+1 yılNe demek rica ederim
kendi içinde atlat bunu
00 Yorumlaerkeklere eziyet etmek ister misin peki?
06 Yorumla
Soran+1 yılNormalde hayır ama işlediğini suça bağlı yani insanlıktan çıkmışsa bu konuda erkek ya da kadın farketmez
Soran+1 yılHayır köle ben bunlara inanmam feminist bir insanım
Soran+1 yılİnsanlar inandığım şeylerden beni vazgeçiremez
doğru erkekle tanısınca dusmanlığın kalmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılBelkide
+1 yılBen farklıyım.
01 Yorumla
Soran+1 yılİstisnalar tabiki vardır ama sorun sende değil bende
+1 yılayşenur senmisin?
05 Yorumla
Soran+1 yılHaha hayır
- +1 yıl
zarf atmıştım zaten. :)
hababam 9 doğuruyor tavsiyedir.
https://youtu be/6uUfbmi1ihU
erkek aldatırda kadın aldatmaz mı? biraz mizaç birazda ahlak meselesi. hormonlarımız kontrolümüzde değill üstelik kontrolümüz hormonlarımızın elinde. seninde öyle. takma bu kadar. bir psikologa gitmeyi düşündün mü?
Soran+1 yılİhanetin kadını erkeği yoktur kişiliksiz insan aldatır ama benim ihanete uğrama korkum var arkadaşlarımdan da var güvenmiyorum ama ileride bir erkekle evleneceğim için erkekleri sordum arkadaşın seni kandırırsa yol verirsin ama esinle bir hayat sürmeyi planlıyosun ve... son olarak ne zarfından bahsediyosun
- +1 yıl
sence ihanet nedir? bir erkek başka bir kadına bakınca neden ihanet etmiş olsun?
ayrıca bakmak ya da hoşlanmak elimizde olmasa da çağıranı reddetmek elimizde. yaratılış ile iradeyi karıştırmamak lazım. ;)
Soran+1 yılBir erkeğin kadına bakmasının ihanet olduğunu düşün müyorum
+1 yılSaçma
04 Yorumla
Soran+1 yılBelki araştırdım erkeklerden de erkek düşmanları varmış kendilerini tanıyolarmış
- +1 yıl
Bak sana şöyle söyleyim, senin bu düşüncelerin belli bir yere kadar haklı bulunabilir... Ama sen abartıya kaçmışsın, ha bende sevmem ukala, serseri , küfürbaz, dengesiz, ne konuşacağını bilmez, cahil erkekleri bende sevmem ama bütün erkekler böyle değilki, etrafına biraz bakarsan bütün erkeklerin böyle olmadığını göreceksin sadece biraz önyargılı bakma
- +1 yıl
Karşına senin gibi biri çıkacak elbet sende ona yaraşır bir kadın olacakmışın peki , ayrıca önyargıyı Bırak zaten ondan sonrası gelir rahat ol tedirgin olma, gözlem yap, bu önemli
Soran+1 yılOkey dostum
Devamını Gör(29)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar