Holaa🎈 Kişinin hayatında kötü şeyler oluyorsa artık ümidini kesebilir mi yoksa ben ümidimi kesiyorum derse bile aslında icinde bir umut var mıdır?Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Anlatsanıza biraz...🎈
İnsan kaderine küser mi yoksa her zaman bir umut besler mi?
İçinde bir yerlerde umut etmek ister, ancak kaderine küs kaldığı süre zarfında bu umut azalabilir. Ama minnacık da kalsa, bitmez genelde... bir umut ışığı gördüğünde ise gitgide büyür, büyür ve ruhunu kaplar mutluluk; gözlerinden okunur bir anda mutluluğu...
İnsan aptal her şekilde umut ediyoruz. Kaderimize küserken bile bişeyleri bekliyoruz umut ediyoruz. Ölmeyi bekliyoruz geçmesini bekliyoruz mutlu olmayı bekliyoruz onu bekliyoruz bir ömür böyle gidiyo işte