şahsen insan içini rahat döküyor gerçekte anlatamadığı her ne derdi varsa hepsini tek tek anlatabiliyor bir nebze de olsa rahatlıyor insan lakin zaman içinde gerçek yaşamada arkadaşlığa dönüşe bilir saçma bulmuyorum aksine yeni yeni arkadaş edinmek için iyi bir ortam olduğu kanısındayım ama insan oğlu çiğ süt emmiş ya bazen bozuk zihniyetler çıkabiliyor onlarda kendilerini kolay kaybediyorlar sorun olmaz sanırım
Bence, asla değil. Düzeyli bir sanal arkadaşlıktan bir çok bilgi alınabileceği gibi, değişik kültürden insanları tanıma şansı da mevcut. Önemli olan, sanal arkadaşının kimliği.
Sanal dan her türllü arkadaşlık ediniliyor hatta mutlu zevk heyecan oluyor hatta aytılık acısıda asıl senin ne istediyin önemli şu aralar sanal daha mantıklı gelmeye basladı virüs korkusu olmadan herseyi yapabilirain
Evli olsan esin sanal da başkaların a yazsa heveslense daha mi iyi yatağında ku kadınla değil de başka sanal kadınla mi sürekli yazissin ne anladık evlilikte n o zmn
@Rüya0121 evli insanlar için bahsetmiyor ya da ben soruyu yanlış anladım tanışmak anlamında biriyle konışmak bekarken bu gayet normal evli olan kocası varken neden başkasına baksın ki
Bekar yapar ama birine sahipsen yatağına aldıysan yapmamasi lazım mesela eşim hayatta gelmez bana sen gel yanıma der ben erkeğin o kadın sanki oysaki bende isterim evde benin peşinde gelsin benle oynasın hicbir şey karşılıklı olmiyir
@Cmn24 eşim sessiz eli tutumlu baya sabırlı çok şükür çalışan su anda iş durmuş zaten çocuklarına ve bana karşı soğuk da değil ilgisiz sanki zorla evlenmiş yani bekar gibi hayatı yaşıyor sanki borçlarla evlenmiş kendi keyfin e bakıyor bisey dedim de ne ya diyor bazen netten okuyorum 4 sene sakladi şifre benden telefonu nu artık seni ailene derim dedim mahkemeye götürürüm dedim şifre saklasan da benle ilgilen benle ilgili olmuyorsun geç cevap veriyosun her kadın benim gibi yanlış düşünür başkası mi var der kime sorsan dedim bir hafta sigara içtim sonra bıraktım zor geçti gecelerim benim
Şimdi şifre saklamıyor ama neye girmişse siliyor onun resmiyle açılmış hesaplar görüyorum telefon no ile var ama ben değilim diyor yemin ediyor bilmiyorum ne yapcam
@Rüya0121 senin mesele harbi yorumlarda konuşulacak bir şeye benzemiyor. Yine de dereyi görmeden paçayı sıvamamak lazım. Çünkü bu durumda 2 seçenek var: Ya eşin cidden bir şeyler karıştırıyor (ki büyük ihtimalle öyle çünkü kimse kimsenin adına kolay kolay çok fazla fake hesap açmaz) ya da eşin cidden doğruyu söylüyor. Ama birincisi olabilir sen bu meselenin peşinden git bir araştır emin ol derim.