“Keşke bulaşıcı olsaydı” dediğiniz neler var?

İyilik bir yere kadar bulaşıcıdır ama onu da söylemeden edemeyeceğim. İyiliğin ve zenginliğin bulaşıcı olması fena olmazdı. 😏 Bir de Türk kahvesini bol köpüklü yapanların yanından geçtiğimiz zaman bize de bulaşsa keşke. 😕

Siz nelerin bulaşıcı olmasını isterdiniz?
“Keşke bulaşıcı olsaydı” dediğiniz neler var?
“Keşke bulaşıcı olsaydı” dediğiniz neler var?
Cevapla