Herkesle geçinen, uyumlu bir insan hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben herkesin iyi dediği bir insandan korkarım. Bence herkesin kendine göre düşmanı vardır. Düşmanı olmayan insan olamaz. Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler?
Herkesle iyi geçinen, fazlasıyla uyumlu bir insan hakkında ne düşünüyorsunuz?
Herkesle geçinen, uyumlu bir insan hakkında ne düşünüyorsunuz?
Herkesle geçinen, uyumlu bir insan hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla