genelde esnek vüvcutlu olmak gerekir sanırsam o yüzden soruyorum panpalarım panpirellarım
Cevabın nedir?
Cevapla
Niye zeybek öğrenmiyonda salsa öğreniyon bak kızlar bizden şikâyetçi nedr bu türk kızlarını aşağılamak diyolar ((:
13 Yorumla- +1 yıl
Hacım ing. krsuna gidiyorum orası ücretsiz salsa dersi veriyor yani ondan dolayı bende değişiklik olur diye gidim dedm zaten ücretsiz :)) yoksa zeybek kraldır tabiki
- +1 yıl
eyw. bro sende :))
En İyi Cevaplar
Kardesim ben 1.85 im pekala becerebiliyordum. Bence senin açından da sıkıntı çıkmaz
11 Yorumla- +1 yıl
zayıfmısın hacım belki onund aetkiisi vardır :)
Boy partner açısından dez avantaj yaratabilir ama önemli olan vücudun esnekliği bence dene çok keyifli :)
15 Yorumla- +1 yıl
partner uzun boylu kızlar vardır ya öyle düşünüyorum sonuçta bu dansı ypan kızların boy ortalaması genelde yüksek oluyor.. Ama benim çekindiğim daha çok vücut esnekliği olmadığı için uzun boylularda o öğrenmekte sıkıntı yaratırmı acaba diye.. sende yapıyorsun herhalde :)
- +1 yıl
Mesela ne kadar vardı? senin boyun kaç merak ettim? Siz kızların çoğunda o doğal yetenek var işte :) ben istkli değilim aslında değişklik olsun diye gitmeyi düşünoyrm
- +1 yıl
:((( tamam teşekkr ederm verdiğin blgiler için :)
+1 yılOlur tabi ama grubun en şişman kızıyla dans etmek onu kaldırmak zorunda kalabilirsen benden söylemesi :D
117 Yorumla- +1 yıl
niye şişman olsun yahu sende :) uzun boylu der insan :) korkutma şimdi beni :))))
- +1 yıl
Ben deneyimlerime dayanarak söylüyorum valla :) gruptaki en cüsseli kız o arkadaşa gider hep, bir de indirmeli kaldırmalı hareketler vardır ki fenaaa :D
- +1 yıl
Aaa sende yapıyorsun yani öylemi? Nasıl sence rahat bir dansmı? Senin cüsseden kastın bence uzun boy zaten onu şişmanlık olarak algılamıyorum :)) sonuçta 1.90 adama 1.70boy 80 kilo kızı verecek değillerdir demi :)) kendimi avutmuyorum demi :))
- +1 yıl
Hahahha kız aynen öyle :D ben de yapıyorum ama geçen sene bachata ağırlıklıydı bu sene salsa olucak inşallah yine seçmeler var geçebilirsem tabi :D
- +1 yıl
Senin boyun kaç merak ettim? salsa daha zor ozaman bachatayı hiç duymamıştm şahsen... inşalah geçersin Salsa daha güzeldir tahminimce
- +1 yıl
Yok daha zor değil gösteriye bir tanesinde çıkacaktım bachata seçmelerine girdim seneye de salsaya giricem inşallah :D
- +1 yıl
Bachata biraz daha durağan bir dansa benziyor salsaya göre.. kızlara yakışıyor bu dans türleri sizde doğuştan kıvraklık olduğu için... boy farkı önemli oluyormu peki bu danslarda? hani 1.90 ile 1.70 rahat anlaşablrmi? hadi inşallah salsa daha güzel bir dans zaten ;)
- +1 yıl
Bachata benim göz bebeğim çoğu insan bachatayı tercih eder aslında bir araştır derim :) Bizde hep yakındı boylar ama sıkıntı olacağını hiç sanmıyorum çünkü latin gecelerinde herkesle dans ediyoruz boy falan hiç engellemiyor:)
- +1 yıl
Ama bachata nerdeyse duyulmamış bir dans salsayı herkes konuşur herkes bilir ama bachatayı pek bilmezler.. peki teşekkür ederim cevabın için umarım senin dedğin gibi biri çıkamz... Zaten bu danslarla ilgilenenler genelde 1.75 civarı oluyor onlara daha çok yakışıyor o yüzden fazla sıkıntı yapmıyorum :))
- +1 yıl
Ben okulda yaptığım için genelde 1.75 değil 1.62 falan :D
- +1 yıl
Neeeeeee :))))))))) gerçi niye şaşırıyorsam türk kızlarını boyu kısa zaten bende gidip latin kızlarını baz alıyorum kendime :)))
- +1 yıl
Hem öyle çok şaşırma ben de o boylardayım :)
- +1 yıl
türk erkeleride kısa zaten kanks sorun olmaz senin için :))
- +1 yıl
Öyle biz buluyoz kendi ayarımzda :D
- +1 yıl
Senin okuldan kaynaklıymış ozaman benide korkutuyorsun burada :)))
- +1 yıl
Görücez bakalım sana kimler denk gelicek :)
- +1 yıl
olmazsa özel sipariş verim bana kız bulun nan gelmem yoksa birdaha diye rest çekerim mecbur getirirler :))
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
1Cevap
+1 yılSirikla atla bence sen ama siriga gerek kalir mi bilmem
12 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler eywallah işte ne yapacaksın uzun boylu olmanın bir avantajı bu :)
- +1 yıl
Git git sen bir bakarsin bu zamana kadar niye gitmemisim diye dusunursun vakit kaybetme en fazla ne olabilir eglenirsin begenmezsende birakirsun ama begenilmiycek bisey degil
bir erkekte salsa cok itici son derece itici bariz itici.
13 Yorumla- +1 yıl
Sağolasın ya eywallah çok moral oldu :)) BAzı kızlarda sırf salsa yapan erkeklere hayran gözüyle bakıyor :))
- +1 yıl
Şİdmi az çok haklısın ama çiftetellideki gibide kıvıyormusun hafif bel hareketleri sadece :)) yinede sağol önerin için bir denemekte fayda var baktım soğudum sen aklıma gelirsin :)
ne salsa si ya basketbol oyna cok daha karizmatik inan bana. uzun boylu iri yapili basketbol oynayan adam... offfff... :)
040 Yorumla- +1 yıl
3 sene basketbol oynaddım zaten boyumun uzun olmasının sebebi bu :) aslında güzel bir eğlence ama yaş 24 olunca artık hiçbir kulüp almaz beni :) genede sağol önerin için
- +1 yıl
Bu kezde 2metreye dayanıyorsun sonra Türkiye şartlarında kız bulmak imkansız olur.. zaten 1.90 da bile neredeyse doğru düzgün birini blmak için kırk takla atıyorsun :))
- +1 yıl
www.n-joy.de/.../...chepaare133_v-contentgross.jpg
ne yalan söyliyim boyum pek uzun degil ama uzun boylu erkeklerden hoslanirim :D illa boyu boyuna olcak degl ya :D - +1 yıl
bunlar sevgilimiymiş :)) aşk işte :)) senin boyun kaç ki merak ettim böyle konuşunca?
- +1 yıl
genelde senin boyundakiler 1.90lara öcü gibi yaklaşıyor sana şaşırdım bak şimdi... Ama kesinlikle haklısın 1.90 nım diye demiyorum biz daha bir erkeksi gözüküyoruz :)) Sanırsam sende bu yüzden hoşlanıyorsn
- +1 yıl
Adamsın helal işte herkes senin gibi gerçekçi düşünemiyor... Peki hiç sıkıntı oldumu bu boy meselesi aranızda ben hiç çıkmadğm için merak ettim
- +1 yıl
Ama kötü yanlarında vardır sanırsam beni o korkutuyor aslında kısa boylu bir kıza.. Mesela onu uzun boylu kızlardan çok kıskanablrsin.. buda zarar vereblr.. bide erkek çapkınsa ooo... Ama iyi olmş ayrıldğnız çapkınlık ypan birisyle bir ömür geçiremzsn zaten
- +1 yıl
Mesela diyelim 1.90 boyundaki sevgilinin 1.80 arkadaşı olsa ya da öyle biriyle yeni tanışmış olsa sorun etmezmisin? Kıskanmazmısın yani? Onu kimse sevmez zaten önemli olan bu diğer mevzu :))
- +1 yıl
Hahahah tamam ozaman senin kıskançlık genel herkese karşı :)) inşallah çapkın birine denk gelmezsin ama :)
- +1 yıl
erkek adamın gözü sadece sevdiğinde olur zaten ;)
- +1 yıl
Aynen katılıyorum eskisi gibi değil aşklar artık... Çok sevdim diyip hemen soğuyanlarmı aldatanlarmı ne ararsan var... Tek tük hala düzgün aşk yaşayanlar var ama onlarda bize denk gelir umarım
- +1 yıl
o durumu sadece eskiden erkekler yapardı şimdi kızlarda yapıyor... erkeklerden çokta aşağı kalır yanları yok.. Şahsen biz kendimizi korudukça iyileri denk gelir bence öyle ümit ediyorum ;)
- +1 yıl
Vala hiç aldatılmadım ya da öyle sanıyorum... beni aldatacak kız 10 kere düşünmeli en az yksa hayat ona zehir olur :)) Ama siz kızlar bu korkuyu veremdiğiniz için erkekler daha bir rahatlar bu konuda.. Aslında bazen tercih yaparken bizde hata yapıyoruz ondan oluyor sanırsam
- +1 yıl
tabiki en güzeli o.. Ama aldatacaksa bile beni bıraktıktan sonra ne yapsın yapıyorsa.. Ama benleyken bunlara cesaret edemesin benim demek istediğim bu... benleyken başka biriyle ilgilendiğini bilsem görsem kıyametler kopar.. ama ayrıldıktan sonra birisiyle yakınlaşmaya başlamışsa o zaman umrumda olmaz
- +1 yıl
Umarım senin gibi birisini bulurum bende sende ;)
- +1 yıl
şöyle 1.70 olsan yarın seni babandan isteyesim geldi ama artık kısmet değilmiş :) inşallah.. verdiğin cevap için ve ilgilendiğin için teşekkür ederm
- +1 yıl
Aa merak ettim hangi ülkedesin Almanya falan mı?
- +1 yıl
Şaşırmadm hiç :) neyse güzel sohbetin için teşekkür yeniden görüşrz
- +1 yıl
Çünkü yurtdışındaki türklerin çok büyük kısmı Almanyada o yüzden :)
- +1 yıl
:))
- +1 yıl
o işaretin anlamı ne ilk defa görüyorum :))
- +1 yıl
benim cahilliğime denk geldi ozaman :)))) çok teşekkr ederm mucx mucx ;)
Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Haka dansı neyine yetmiyor senin..:)
15 Yorumla- +1 yıl
Kızlar korkar ondan usta :)
- +1 yıl
onda grupca erkek oluyorsun bu dansta hiç olmazsa karşında bir bayan var :)) Bari dansta sap sap takılmayalım :))
- +1 yıl
hahaha :) eywallah sağolasın bende denemeye karar verdim teşekkür ederm
Keske benim esim olsan ahaha cok tatli bir salsa cifti oluruz. Hem popomda latin poposu :D
010 Yorumla- +1 yıl
Bence hiç istemezdin :) kesin ayağına faalan basardım o yüzden :) Hahaha sende doğuştan bir yeternek var ozaman :))
- +1 yıl
Sen az çok biliyorsundur diye tahmin ettim ben şimdi hiç bilmiyorum ya ilk başlarda ilk öğrendğim zamanlar canını yakarım diye şey ettim :) yani öğrenene kadar çekersin benden :))
- +1 yıl
Boyun kaç kansa senin? :) sen orta boylusun gibi becerirsin bu işi aslında :)
- +1 yıl
tabi senin boyun çok uygunmuş bir an önce öğrenmeye başla sen sonra banada öğretme fırsatın olur belki birgün :)))
- +1 yıl
tamam kanks birgün beraber dans yapmak niyetine ozaman iyi öğrenmeler sana ;)
O sos değil miydi be zuzu ^^ canım çekti
13 Yorumla- +1 yıl
bilmem ilk kez senden duyuyorum ne sosu acaba :))
- +1 yıl
Cips sosu ymuş bak yeni birşey daha öğrendm :)) hiç denememiştim panpirella bir ara deniyim senin canın bu kadar çektiyse güzeldir elbet :)))
Uzunluk var o senin kivrakligina bagli :)
13 Yorumla- +1 yıl
zamanla işte otururmu o kıvraklık diye düşünüyorum... ya da kendim gibi uzun boylu bir eş bulmalı o kıvrak değil ben kıvrak değil fazla göze batmaz gibi :))
- +1 yıl
HAhaha teşekkürlr önerin için :)
salsa mi. yani salsa.
16 Yorumla- +1 yıl
yep :)
- +1 yıl
Zeybek daha güzel olurdu tabi ;) ama bu kurs ücretsiz bende extra bir aktivite olsun diye yazılmayı düşünüyorm eğlence amaçlı... peki teşekkürler yinede
- +1 yıl
O biraz apaçi dansı oldu artk her önüne gelen yapmaya çalışıyor.. neyse göreceli bir kavram sonuçta fikrini belirttiğin için sağol :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılyaa bende çok istiyorum ama nereye nasıl gidilir tek bilmiyorum
05 Yorumla- +1 yıl
yaşadğnız yer gelişmiş bir şehirse birçok yerde vardır aslında... Ben şahsen gittiğim bir ingilizce kursu var oranın açmış olduğu ücretsiz bir aktivite kursu o yüzden yazılmayı düşünüyorm
Cevap sahibi+1 yılbüyük yerdeyim kendimi o dansa çok yatkın hissediyorum ama birtülü tek olduğum için gidemiyorum
- +1 yıl
gidenlerin zaten çoğu tek gidiyor bende tek gidecem.. yani çekiniyorsanız bence çekinmeyin sonuçta birşeyler öğrenmek derdiniz
Cevap sahibi+1 yıltamam teşekkürler
- +1 yıl
ben teşekkür ederim
+1 yılTabiki hayır
13 Yorumla- +1 yıl
Eminmi sin?
- +1 yıl
Elbettekı emınım kıvrak hareketler yapabileceğine inanıyorsan buyur:)
- +1 yıl
Benimde derdim o zaten :(( en iyisi yanıma 1.80 1.85 patner bulmak lazım kanımca öğreneblmem için o odun ben odun anca öyle olur gibi duruyor :)) teşekkürler bilgi için
Gizli Üye(30-35)+1 yılAzim ettikten sonra becerirsin
18 Yorumla- +1 yıl
peki gizli hatun sağol
Cevap sahibi+1 yılRica ederim. Öbür nickine ne oldu :))
- +1 yıl
öbür nick derken? :)
Cevap sahibi+1 yılBilmemezlikten gelme diyorum hani. Bu nickinden öncede de siteye üyedin :)))
- +1 yıl
evet 2. üyeleiğim ama imirzalıoğlu diye vardı bir tane onu mu diyorsun bakim sen :)
Cevap sahibi+1 yılEvet onu diyorum :))) O nicke ne oldu :))
- +1 yıl
Sen kimsin bir önce onu söyle bakalım ondan sonra bende söylücem.. doğruyu söyle ama
- +1 yıl
Sen bence tahmin ettiğim hatunsn ama neyse bakalım hadi söyle kızmıcam :))
+1 yılboya posa bakmaz o. yalnız eş bulmak işte sıkıntı.
05 Yorumla- +1 yıl
biraz bakıyor bence çünkü boyu posu olan insan birazdaha odunsu olduğu için esnek kıvrak hareketleri yapmakta çok zorlanıyor..
- +1 yıl
biraz çalışmayla geçer.
- +1 yıl
peki teşekkür ederim fikriniz için :)
- +1 yıl
Odunsu mu? Bu lafı üzerime almıyorum birader. madem böyle düşünüyorsun sen sadece vals dersi al bence. dal gibi ordan oraya dön dur.
- +1 yıl
çok kızılacak bir şey demedi sanki.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Salsa ya başlamayı düşünüyorum aktivite olsun diye Sizce 1.90 boyunda iri yapılı biri bu dansı becerebilirmi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar