
Hangi durumlarda salağa yatarsınız?

Karşımdaki narsist ise, sadece ben konuşacağım kafasında, aşağılık kompleksinde boğuluyor ve hep ben haklıyım düşüncesine sahip ise hemen aptala yatarım. Ne başımı ağrıtacağım onunla :)
Ya he he diyip geçmek değil mi bu dediğiniz salağa yatmak tamamen farklı bi olay :))))
bir arkadaşımın iş yerindeki müdürüne yaptığı atarları dinliyorum sık sık :) e salağa yatıyorum napiim. Sevinsin garip inanıyorum diye... :) böylede hayırseverim işte ;)
Hayırseversin demek aynı ben 😂😂😂😂
bir kör bir topal işte :) farklı değiliz :)
Cevap
14Cevap
Ahahahha aynen çok keyifli oluyo, adam olmadan cin çarpaya çalışıyorlar..😄😄
Bizim elimizde armut toplamıyo tabi ahajsjdkf
Sayelerinde çok eğleniyoruz. 😄😄
Doğrudan karşıma çıkabilecek cesareti olmayanlar bu yolu dener sadece. Alacakları karşılık hiç değişmeyecek bunu unutmuş olmalılar. Hatırlatmakta fayda var.
Ben aptala oynayamıyorum maalesef. Bir şekilde dolaylı yoldan ya da doğrudan yüzüne sıkmam lazım..
Kendini akıllı salan gerizekyali lardan nefret ediyorum 😡
Tamam sakin ahsjdkfkf
Baktın olmuyo kendini bişe sanıyo salağa yatacaksın
Yalan soyleyenler saniyorki anlasilmiyor. anca kendini kandirir
Heprlikte yemeğe çıktığında sanki paranın icadından haberin yokmuş gibi mala yatacan👈🏻
Takiye yapıp gerçek durumu gizleyenler. Salağa yatanlardır. Fakirim mutluyum 😂
Aptalı oynarsan aptal yerine koyarlar
Kimin kimi aptal yerine koyduğu da bu noktada başlıyor zaten.
Herşeyin farkında olduğumu mutlaka mesajla ulaştırırım. Kiminle dans ettiğini bilsin. Oyunu kuralına göre oynayabileceğim zekada insanlarla bu tip muhabnetlerim olur zaten. Açık açık söylemeden anlamayacaklara kendi denkleri ile takılmalarını tavsiye edebilirim sadece. 😎
Tamam bebişim anladım ben onu
https://youtu.be/YqNqw4o-JBY
Böyle şey plan yaptığını zannediyor da birde sana samimi davranıyor ya o an :)
Aynen çok keyifli oluyor herşeyin farkındasın ama onlar bilmiyorlar
aptalı oynar ama aptal olmadığımı hissettirirm
İşte bu 😎👍
Nerede salağa yatacağınızı biliyorsanız yeterince zikisiniz demektir. Severim bu sözü.
Aptalı oynayacak bi durumum olmadı 🙄
Ne güzel.. Demek seni aptal yerine koyup kandırmaya çalışan da olmadı şimdiye kadar şanslısın.
Beni biliyon birazcık azda olsa ögrendin oynasın ben gereken cvabı veririm ,
Karşıdakinin istediğini vermemek bence 👍🏻
Kesinlikle katılıyorum.
Ben hiç aptala yatmam. Bana göre değil.
Yapmiyorum boyle seyler
Eğlence ve zevk
Gerektiginde
Boş insanlara karşı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?