Boyum 1.70 hayata küstüm, nasıl hayat enerjimi geri kazanırım?

Geçen gün arkadaş ortamında konuşuldu. Aşık oldugum kız 175 altı erkekler gçok iticiler, çok komik duruyorlsr ya falan dedi, ortamdaki tek kısa adam bendim ve direkt benim gozume baka baka dedi. Bu olay olalı 2 hafta oldu ama o kadar çok taktım ki bu lafı. Bu arada kızın boyu 161. Hala benle konuşmaya çalışıyor , ilgisi arttı, sanırım gönlümü almaya çalışıyor. Ama ben onla konuşmuyorum. Sonra internetten 170 boyundaki erkekler hakkında yapılan yorumlara baktım cidden çok üzüldüm. Bu kadar mı insandan sayilmiyoruz ya? Minyon kizlar güzel sayılırken neden kısa erkek itici ki? Bu arada bu olayı takmamak istiyorum ama 2 haftadır aklım fikrim bu olayda.
Boyum 1.70 hayata küstüm, nasıl hayat enerjimi geri kazanırım?
Cevapla