Herşeyin üst üste geldiği dönemleriniz oluyor mu? Bu dönemde neler yapıyorsunuz? Benim bu aralar herşey üst üste geliyor siteyi boşliycam bu aralar ben yokum diye uslu durun hee 😂 Artık yasımımı tutarsınız helvamımı kavurursunuz o size kalmış bişey ben bir kaç gün yokum🤕
Her şeyin üst üste geldiği zamanlarda neler yapıyorsunuz?
Atiye izleyip keyifleniyorum😂😂 şaka tabiki Ünlü bir şair der ki ; Düzenim Bozulur Hayatım alt üst olur diye endişelenme nerden bileceksin hayatının altının üstünden daha iyi olamayacağını sözünden yola çıkarsak bırak her şey üst üste gelsin önündeki engellerin açılması için bu şartsa hayatını böyle yaşa 😉😂
Sıkıntılı olduğum zamanlar kitap okuyorum bana iyi geliyor. Onun haricinde de yazmayı ve müzik dinlemeyi seviyorum. Üzerime üzerime gelen konuların dışına çıkıp nefes alabiliyorum böylelikle. Elimden gelen birşeyler varsa mutlaka yaparım ama bazen insan eli kolu bağlı oturmak zorundadır ve sadece dua edebilir. Keyifli geceler
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Sürekli her şey üst üste geliyor zaten 😅 genellikle önemsemiyorum biraz üzülüyorum ağlıyorum sonra geçiyor demek isterdim ama mutsuz kalıyorum öyle 😅 Kendine iyi bak KS yi unutma :)
tamam sen yokken biz yorum yaparız neyse hayatta her ne kötü hadise varsa hepsi üst üste gelir ama üst üste gitmezler sorun etmiyorum yaşamda böyle yaşıyorum
Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı.
'Hakk’ın karşına çıkardığı değişimlere direnmek yerine, teslim ol. Bırak hayat sana rağmen değil, seninle beraber aksın. "Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir" diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?
Her gün mesela 107 insanın sorumluluğu benim tepem de nerden bulaştım diyorum kredi çektim bazen onlar mağdur olmasın diye aileleri var çocukları var. Ama şükür şu an gelen şeyler hafif aşk acısı falan ömür boyu çekebilirim :D
Ağlıyorum üzülüyorum herşey zamanı gelince güzel üzülmeden mutluluğun değerini bilemeyiz nasıl mutluluk sonsuza kadar sürmüyosa üzüntüde sozsuz değil sadece nasıl mutluluğun tadını çıkarıyosam o anında tadını çıkarıyorum gerekirse deli gibi ağlıyıyorum yataktan hiç çıkmıyorum ama içimde hep bunların geçecegine dair bir ümit besliyorum
Bazen bir şey yapamıyorum şaşıp kalmak dışında, bazen ağlıyorum istemsizce, bazen ise sabır diye diye nolduğunu anlamadan geçirmeye çalışıyorum, sanırım alıştım artık kendimi her an hazır hissediyorum bu durumlara karşı..
İyice karıştırıp kendimizle baş başa kalıyoruz. Kendimiz derken ben ve ben ve ben
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İntihar etmeyi düşünüyorum herşey üst üste geliyor diye değil söyle detaylı bir şekilde bakınca hayattan zevk almıyorum insanların hayalleri vs olur bende hiç bir hayal yok.
Bende beynimde "out of order" tuşu var. Ona basiyorum. Yanimda bomba patliyor umrumda degil. :) sonra kendime daha iyi guncelleme getirerek her derdi yeniyorum. :D