Bunu kendimde yaşadım başarılı olma konusunda başlarda sürekli kendimi diğer kişilerle kıyasladım ama sonra bunun beni kötü etkilediğinin farkına varıp sadece kendimle yarıştım ve 1. Oldum bu yüzden bence hırs insanı stres altına sokar ve kötü etkiler...
neye hırs yaptığına bağlı eğer aşık olduğu kişiye karşı hırs yapıyorsa bu gurursuzluğa kadar gidebilir bence fazla hırsa gerek yok. ama kariyer olaraksa bence güzel bir şey hırslı olmak, hırs zaten insanları bir konuma getirir emek vermektir hırs çoğu zaman, pes etmemektir.
Hırsını kontrol edemeyen insan genelde kaybeder 🙊 kendimden biliyorum Hırsı yönlendirmek lazım Kimi zaman derse, kimi zaman spora, kimi zaman sanata.. ama mutlaka doğru kullanmak lazım İnsanlara, olaylara, kendimize değil
Insani gemiye benzetecek olur isek.. Yelkenini sisirir hirs belli bir sure denizde yol da aldirir ama.. Fazlasi olunca da gemi su almaya baslar zira hizli gider dalgalara sert dalar.. Ondan sonra da batmaya su almaya ve sorunlarin cikmasina sebep olur.. :/
Hırslı insanlara hayranım açıkcası. Hiç bir seyi hırs yapacak kadar isteyemiyorum. İlgımi kolaylikla kaybedebilirim. Bir şeyi istesem bile onun için çabalama düsüncesı beni mahvediyor. Oblomov gibiyim.
Hirs ateşleyici bir unsurdur önemli olan kazanınca devamını getirmektir aşırı hırs insanı yalnizlastirir çevresindeki insanları uzaklaştırır hiç olmayacak insanlarla kollektif işler yaparsın bunun da etkisi var
Yani 😂😂şuan hayatımda hırs yaptığım birşey yok. Ya da yapacağım. Ama olursa o zaman bakmak lazim bu sefer hirslarim mi beni bitirecek yoksa ben mi hirslarimi 😂😂
Niçin hırs yaptığı onemli boş bi amaç icinse elbette kendini paramparça eder bi hic uğruna altında hikayesi olan bi olay icin ise sonuna kadar mücadele etmeye deger 😎
uzun vadede kazanabilirler ama bu esnada hayatın güzellikleri gözlerinin önünden akıp gider
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hırsını yanlış şekilde kullanan ve hırsı için başkasına zarar veren kaybeder. Hırs iyidir insanı dinç tutar ve ideallerine ulaşmasını sağlar düzgün kullanmalı.
Soru hatalı! Zaten hırsına kurban demişsin neyi kazanacak? Naçizane fikrim;hırs, dozunda olduğu sürece kazandırır. Hırsı olmayan insan rüzgarda savrulan yaprak gibidir.