Sonun da iyiler mi kazanır yoksa kötüler mi kim kazanır kim kaybeder?

Sonun da iyiler mi kazanır yoksa kötüler mi kim kazanır kim kaybeder?

Ne kazandım...

Ne kaybettim
iyi oldum kaybettim kötü oldum kaybettim
Bu kaybetme her şekil de benimi buluyor yani..
Neden bende kazanamıyorum..
Kazanmanın hazzını neden yaşayamıyorum.

Hayat boyunca kazançlarımız ya da kayıplarımız olmuştur bu kazançlarımız bazen iyi davrandığımız için olduğu gibi kimi zaman da kötü davranışlar sonucunda birtakım şeyler kazanmış ya da kaybetmişizdir

Netice itibarıyla iyi olmak mı kazandırır yoksa kötü olmakta her zaman kazanmak için nasıl davranmak gerekir ya da her zaman kazanabilir mi insan?
#DengesizBirAdam
Sonun da iyiler mi kazanır yoksa kötüler mi kim kazanır kim kaybeder?
Cevapla