Fazla Parayı Görünce Değişen İnsanlar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Ben bir işle uğraşıyorum Allah'a şükür iyi kazanıyorum kimseye ne hava atmışlığım vardır nede böbürlenmişliğim vardır insanlarla içli dışlı değilim zaten kendi halimde yaşayan biriyim benim bir kaç arkadaş var işine ortak olalım birlikte kazanalım arkadaş falan değilmiyiz falan dediler öğrettik işte az çok kazanmaya başladılar onlarda parayı görünce kişilikleri değişmeye başladı facede para b.. k falan yazıyolar yakında araba alıcaz pahalı bir telefon almış face de falan paylaşıyolr milletin gözüne sokuyorlar içimden dedimki keşke o işte ortak olmasaydm bunların bu halde olacaklarını bilsem öğretirmydm diyorm pişman oldum zaman geri alınsa keşke tamamen değişmeye başladılar dünya malı dünyada kalır desemde takmazlar artık para gözlerini bürüdü bile. s
Fazla Parayı Görünce Değişen İnsanlar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla