Sesim çok etkileyici ama dahada güzel ve akıcı konuşmak istiyorum. Sizce kursa mı gitmeli yoksa evde kendim mi halletmeliyim?

Bazen iş icabı toplantılara felan katıldığım zaman sunum yapıyorum. Üniversitede de hocalar genelde bana ders anlattırıyordu. Çevremdeki herkes sesimin güzel olduğunu ancak daha da geliştirmem gerektiğini söylüyor.
Sesim çok etkileyici ama dahada güzel ve akıcı konuşmak istiyorum. Sizce kursa mı gitmeli yoksa evde kendim mi halletmeliyim?
Cevapla