Konuşma/diksiyon kursuna gitmeme gerek var mı, yoksa zaten düzgün mü konuşuyorum?

23 yaşındayım ve 4 yıl öncesine kadar...

"Şiveli/ağızlı" konuşuyordum (urfa) ama bu durumdan rahatsız olduğum için düzgün konuşma kararı aldım ve hiç zorlanmadım çünkü zaten biliyordum.

O gün bugündür...

"Geliyorum, gidiyorum, ne yapıyorsun, ne zaman geleceksin" tarzında konuşuyorum.

Peki yine de diksiyon kursuna gerek var mı?
Konuşma/diksiyon kursuna gitmeme gerek var mı, yoksa zaten düzgün mü konuşuyorum?
Cevapla